5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tom Janssen

App maken

Hoi,

Heeft iemand misschien zin om een app meet mij te maken? Liefst iemand die in de omgeving van Venlo woont.

Groetjes,
    Tom

Moderator
    Poezenbeest

Een app?

??? Wat kan je zelf? Wat wil je leren? Wat voor een soort app zit je aan te denken? Welke kennis heb je nodig? Misschien als je deze vragen in je oproep verwerkt, dan weet men hier wat je zoekt en wat je wilt.

Bijdrager
    freeway

ja Ik wel, maar ik woon in meppel. I

ik heb het boek al maar kom niet door de administratieve perikelen

Bijdrager
    Tom Janssen
    Zerk op 11 november 2010

Een app?

??? Wat kan je zelf? Wat wil je leren? Wat voor een soort app zit je aan te denken? Welke kennis heb je nodig? Misschien als je deze vragen in je oproep verwerkt, dan weet men hier wat je zoekt en wat je wilt.

Nou, voor degene die net zo geinteresseerd zijn als Zerk:

– Ik kan Objective-C redelijk. Heb al een app gemaakt voor school.
    – Ik wil graag leren hoe je echt een volledig functionerende app kan maken die ook echt in de top 200 komt.
    – Ik heb al een idee, maar dat hou ik liever voor me… Misschien hebben jullie ook een idee??
    – Ik heb geen zin om alleen een app te maken. En ik heb geen verstand van designen… Dus iemand die dat kan is wel handig…

Bijdrager
    levidhuyvetter

Ik zou wel willen maar ik woon jammer genoeg in belgiƫ.

Als je een app wilt die in de top 200 komt dan is het mss wel handig om de iTunes U Podcast “iPhone Development Essential Video’s” eens te bekijken.

Ikzelf volg grafische media op school dus design is voor mij geen probleem.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.