5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jackie102

    App installatie blijft "hangen".

    Ik heb geprobeerd om een app te installeren van “Select navigatie”.
    Omdat ik te laat zag dat het alleen te gebruiken is door T-Mobile abonnee’s, wilde ik de installatie beëindigen.
    Alleen daar ging het dus mis…..dat lukte niet.
    Ik heb mijn Iphone uitgezet en weer aangezet in de hoop dat de installatie zou stoppen, op iTunes aangesloten om de app’s
    te verwijderen. Maar wat ik ook deed, niets hielp.

    Het is een gejailbreakte iPhone, ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft. Ik heb eerder nog nooit problemen gehad hiermee.

    Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen??

    Jackie

    Bijdrager
    _appletaart_

    Heb ik ook last van gehad. Schakel de ‘vliegtuigmodus’ eens in, zet hem weer uit, laat hem downloaden en verwijder hem daarna

    Bijdrager
    Dems

    Bij mij was het probleem toen dat mijn betaalgegevens verlopen waren, update die even misschien werkt het.

    Bijdrager
    StudioSenay

    De oplossing van appeltaart lost het inderdaad op..

    Bijdrager
    borimonster
    StudioSenay op 12 september 2010

    De oplossing van appeltaart lost het inderdaad op..

    zou je alsjeblieft op willen houden met het calimero liedje in elke post de proppen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.