10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    MacAanZee

App icons draaien niet op scherm iPhone 6+ (opgelost)

Klein vraagje: als ik mijn iPhone 6 plus in landscape mode houd, dan moeten toch de app icons meedraaien. Dat herinner ik me uit de Keynote en dat staat ook op de Apple site. Maar bij mij gebeurt dat niet. Ik heb overal gekeken in de instellingen, maar kan het nergens vinden. Waar ligt dat aan en hoe kan ik het veranderen. Of is er iets mis?

Bijdrager
    MacAanZee

Dit bedoel ik dus. Dat gebeurt niet bij mijn iPhone 6+ als ik hem in landscape houd.

Bijdrager
    nicj56

Heb jij de rotatie lock aanstaan?

Draait die wel in andere apps?

Bijdrager
    MacAanZee

Andere apps, zoals WhatsApp, Telegram draaien wel. Het is misschien dom, maar ik weet niet waar de rotatielock (nu) zit.

Bijdrager
    kimiferrari

Heb je toevallig de weergavezoom op ingezoomd staan (instelingen–> beeldscherm en helderheid–> weergave–> moet dan op standaard staan)? Dan werkt de landscape namelijk niet.

Bijdrager
    MacAanZee

@kimiferrari: dat is het inderdaad. Ik wist niet dat dit met elkaar te maken had. Ik vond het op zo’n groot scherm iets mooier staan als de icons iets groter zijn, maar wist niet dat het draaien van het beginscherm dan uitgeschakeld zou worden. Dat wordt nergens vermeld. Bedankt!

Bijdrager
    MacAanZee

NB: de iPhone heeft wél uit zichzelf nu ook het achtergrondplaatje gewijzigd in een Yosemite achtig plaatje. Gek! Maar daar kom ik uit.

Bijdrager
    Mhusken

Op mijn iPhone 6s draaien de icoontjes ook niet. De weergave staat op standaard. Of werkt dit geintje sowieso niet op de 6s?

Bijdrager
    KarelWillem

Alleen op de plus modellen.

Bijdrager
    Mhusken

Ah, vandaar. Dank!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.