12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

App gezocht die vensters kan organiseren

Wie weet een goede app die heel simpel via een toetsenbord-combi twee vensters kan schalen zodat ze naast elkaar komen te staan?

Twee vensters van één en dezelfde app of van twee verschillende apps, beide komt vaker voor.

En als er mensen zijn die ook een app gebruiken als vervanger voor het Dock dan wil ik dat ook graag weten.

Geblokkeerd
    Anoniem

Als vervanger voor het dock gebruik ik cmd + space en de eerste twee letters van de app die ik zoek.

Bijdrager
    Shmoo

Dat gebruik ik ook heel erg veel maar soms is het wel handig om bijv. 5 bestanden op het icoontje te slepen om de app te openen.

Bijdrager
    Le Big Mac

Ik gebruik Divvy, doet exact wat je wil. Ben er heel tevreden over.

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat ik kies voor Cinch. Geen verdere instellingen en eigenlijk het enige dat ik nodig heb is een 50 – 50 beeldscherm dat is zeer eenvoudig voor elkaar te krijgen door simpel een venster naar links or rechts te slepen.

Bijdrager
    KarelWillem

BetterSnapTool doet dat ook. En is maar liefst 5 euro goedkoper.:)

https://itunes.apple.com/nl/app/bettersnaptool/id417375580?mt=12

Bijdrager
    feek

kijk ook eens naar Moom.

Deze kan volledig bestuurd worden via toetsenbord combinaties! Maar heeft ook eenvoudige ‘hover’ opties via het groene knopje.

Bijdrager
    Shmoo

@KW

Je klopt die had ik eigenlijk als eerste gevonden maar dan heb je wel weer een hoop instellingen waar je in kunt verdwalen:-D

Daarnaast kijk ik vaak naar meer dan alleen de app zelf. Hoe presenteert de developer zich, niemand hoeft extreem professioneel te zijn, ik vind het zelfs veel leuker om software te kopen van kleinere bedrijven of de zogenaamde INDIE developers maar je hebt geen excuus op vandaag om een beetje fatsoenlijke informatieve pagina online te plaatsen. Daar heb je geen webdesigner op vandaag meer bij nodig, iedereen die Facebook kan bijhouden kan ook een website of pagina online zetten met daarop wat uitleg over het een of ander. Zoiets heet gewoon passie voor het geen waar je mee bezig bent.

Als je kijkt naar de BetterSnapTool -website dan zie je gelijk waarom die app maar 2,- kost en de mijne 6 of 7,-.

Wat ik vooral zwaar amateuristisch vond was dat er bovenaan staat, “Buy BetterSnapTool OR get Trail <– als je daar op klikt dan download een .zip bestandje waarvan je verwacht dat je een demo versie krijgt van de app voor een paar dagen maar zodra je die installeert komt er te staan Demo has expired!

Kom op zeg.. Deze gast zit ook nog eens op een technische Universiteit dan mag je denk ik toch wel iets meer van iemand verwachten dan wat je nu krijgt.

Bijdrager
    iep

Juist niet. Mensen op een technische universiteit programmeren vooral iets wat werkt, niet iets wat mooi is en bepaalde design guidelines volgt qua code, spelling en noem maar op. Dat levert wellicht hele vieze code op en soms rare dingen (zoals je omschrijft) maar is vaak ook aanzienlijk beter in kwaliteit dan iets wat volgens strakke richtlijnen wordt gemaakt en er keurig uit ziet.

Ik zou me meer druk maken om de ondersteuning. Bij indie developers is het vaak een iets uit de hand gelopen hobby. Zodra er iets in hun leven veranderd stoppen ze er mee en zit jij ineens met de gebakken peren. Als ze er een echt bedrijf van maken is het een ander verhaal want dan hangt hun toekomst er van af.

Bijdrager
    KarelWillem
    Shmoo op 30 januari 2015

…Wat ik vooral zwaar amateuristisch vond…

Ja, fouten zijn snel gemaakt.:)

App gezocht die vensters dan organiseren

Anyway. Het is wel een uitstekende app.
    Instellingen hoef je je niet druk over te maken. Laat alles staan zoals het staat als je dat wilt.

Bijdrager
    Shmoo

Tikfoutje aangepast,(y)

Bedankt.

Bijdrager
    House90
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.