6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Fmkk

App gekocht – Probleem melden

Hoi iedereen,

Gister heb ik GTA San Andreas gekocht, maar om gekke redenen werkt het spel niet… Hij is erg sloom en zodra hij eindelijk gestart is blijft mijn Macbook Pro (2011) vasthangen.

Nu wil ik graag contact opnemen met Apple, dus klik ik bij Aankopen op Een probleem melden.
    Helaas word ik dan meteen doorverwezen naar de website van Apple met Support. Ik wil juist de probleem pagina in iTunes hebben zodat ik meteen kan melden dat er iets mis is.

Kan iemand me hiermee helpen zodat ik wel een probleem kan melden?

Bijdrager
    jimeh

Het probleem moet je melden bij de ontwikkelaar van de app niet bij apple.

Bijdrager
    Ernste

Het probleem moet je melden bij de ontwikkelaar van de app niet bij apple.

Dat lijkt me niet. Bij een gebrekkig product is de normale gang van zaken terug gaan naar de winkel, niet naar de producent. De consument heeft alleen te maken met de wederverkoper.

Bijdrager
    Matthijn

In de app store stat bij San Andreas (en elke andere applicatie) de knop ‘product x ondersteuning’. Lijkt me dat je daar moet wezen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Ernste op 10 september 2011

Dat lijkt me niet. Bij een gebrekkig product is de normale gang van zaken terug gaan naar de winkel, niet naar de producent. De consument heeft alleen te maken met de wederverkoper.

In principe klopt dat, maar ging je vroeger terug naar de winkel met niet goed werkende software dan deden ze erg moeilijk hoor. Vaak was het dan: “software kan niet geruild worden”.

Moderator
    Strifer

Natuurlijk is het de normale gang van zaken om bij een gebrekkig product terug te gaan naar de winkel waar je het gekocht hebt. Maar het is nogal een verschil tussen een TV ineens geen beeld meer geeft, terwijl de rest van de TV’s in huis nog wel beeld hebben en een software pakket of spel dat het niet goed doet.

De winkelier kan de TV repareren of vervangen, maar software kan niet gerepareerd of vervangen worden. Iedere download/schijfje is namelijk hetzelfde. Dikke kans dat in deze situatie Apple je maar moeilijk verder kan helpen. Dan ben je gewoon beter af bij de ontwikkelaar of zelfs gewoon het internet zelf.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.