10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    pjotr

App geeft verkeerde(?) notificaties

De omt app stuurde mij net een notificatie over iets met icons en voorvertoning maar bij het openen van de app zie ik dat niet terug en ook op de site niet.

De precieze titel was volgens mij: makkelijk een icon veranderen met voorvertoning.

Was dit een fout of niet?

Bijdrager
    pim939

Ik kreeg hem ook… Ik denk dat hij perongeluk is verstuurd.

Ik denk ook dat Dit ongeveer de inhoud van het artiekel moet zijn.

Bijdrager
    pjotr

Ik denk het ook. Dank je. Is het niet een beetje laat trouwens?

Bijdrager
    pim939

Ze zijn wel vaker laat. Maar dat maakt niet zo veel uit vind ik.

Bijdrager
    pjotr

Ik ben ook meer een avondmens en zeker in de vakantie. Oh en ik vroeg me net af of zoiets als het veranderen van iconen niet meer iets is voor een forum topic als een nieuwsbericht. Misschien daarom geannuleerd?

Bijdrager
    pim939

Tja, mischien. Ik vind het wel een leuke tip.

Bijdrager
    pjotr

Op zich wel. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat er echt veel mensen zijn die dit heel interessant vinden. En het is niet bepaald zo dat ze elke dag tientallen artikelen publiceren dus om zo iets \”onbelangrijks\” op je hoofdpagina re te zetten. Sowieso vind ik het niet zo heel interessant om over zoiets een notificatie te krijgen. Ik kan me voorstellen dat sommigen zoiets wel handig vinden maar als je zoveel bezoekers als omt hebt lijkt me het toch niet zo handig om je op zulke kleine groepen te gaan richten.

Bijdrager
    pim939

het zou leuk zijn om een extra tabblad te maken op omt met tips.

Inactief
    Anoniem

ga dan gewoon naar http://www.appletips.nl Begrijp sowieso niet dat al die sites (iPhoneclub, iPadclub, OMT en Appletips) niet fuseren. ’t Is toch een incestueus wereldje. En de iPhoneclub en de iPadclub zijn gelijk van hun uitermate matig vormgegeven websites af.

Bijdrager
    pim939

idd ze werken vaak ook nog samen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.