5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    techNL

app bouwen

Hoi allemaal ik ben bezig om een app te bouwen alleen lukt het niet om van een website een app te maken in xcode

weten jullie hoe je dit doet want ik wil het liefst een app maken met het template die ik al gemaakt en dat dan kopellen aan de website zodat je dan als er een bericht is kunt zien op de app (het een app voor een blog )

groetjes techNL

Inactief
    Anoniem

Wat er lukt er niet? En is het voor iOS of OS X?

ProTip: de kans op een goed antwoord is vele malen groter wanneer je vraag in duidelijk Nederlands is geformuleerd.(y)

Bijdrager
    stylodev

Met PhoneGap kan je in Xcode een app programmeren in HTML/Javascript en CSS, PhoneGap. Weet niet precies wat je bedoelt, maar misschien kan dit je helpen;)

Bijdrager
    TBITW

Op z’n profiel staat dat hij 13, trek het hem zijn nederlands er niet van aan.

Volgens mij bedoelt hij dat hij blog posts van een website op een app wilt laten zien. Dit betekend netto dat de tekst van de blogpost uit een database gehaald moet worden om vervolgens native (dus zonder html) binnen de app weer te geven.

Ik kan geen cocao programma’s programmeren, maar door ApplescriptObjc heb ik toch wat ervaring. Jammer dat ik je op dit gebied niet kan helpen.

Bijdrager
    rsluman

@technl ben je nog steeds bezig met iOS app development te leren? Zo ja, kom even langs op de iOS Academie. We hebben wel meer leden van 13 jaar oud (zelfs jonger) en die leren het vaak sneller dan de ouderen:)

(Hopelijk wordt dit niet als spam gezien: http://www.iosacademie.nl

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.