10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    404

app aanlaten als je telefoon in je broekzak stopt

ik heb wat apps van interculture (deze: https://interculture.nl/product-categorie/apps/) maar wat extreem irritant is, is dat als je hem aandoet om te luisteren (via airpods, maar ook zonder) en je je telefoon in je broekzak wilt doen dat de app dan ook uitgaat. Je moet dus je scherm altijd aan/actief houden. Is hier een instelling voor, of moet de app developer dit aanpassen?

Sleutelbeheerder
    Night

Gebeurt dat ook als je je iPhone in de slaapstand zet (Kort op power knop drukken)?

Je kan proberen om Instellingen → Beeldscherm en Helderheid → Automatisch slot uit te zetten.

Kijk ook gelijk of je voor die app InstellingenAlgemeen →  Ververs op achtergrond aan hebt staan.

Bijdrager
    404

ja gebeurt ook als ik iphone in slaapstand zet, dat wil ik ook juist omdat ik niet mijn scherm aan wil laten als de telefoon in mijn broek zit/er niet op kijk. Net als met apple music bijv.

Ik heb gekeken bij ververs op achtergrond, maar deze apps komen daar niet in voor.

Sleutelbeheerder
    Night

Dan moet je die even toevoegen denk ik.

Bijdrager
    404

ok, via wat? want ik zie deze apps nergens in instellingen?

Sleutelbeheerder
    Night

Je kunt, als je naar Instellingen gaat, doorscrollen naar onder totdat je bij jouw App komt. Op pijltje naar rechts klikken en dan “Ververs op achtergrond aanvinken (of in ieder geval het balkje verschuiven tot-ie groen wordt.

Bijdrager
    404

Thanks, ja dat snap ik wel alleen staan deze apps daar niet tussen:)

Sleutelbeheerder
    Night

Da’s vreemd. Alle apps horen daar gewoon tussen te staan.

Miss. de app eens verwijderen en opnieuw installeren?

Bijdrager
    Betatester

Is het wel echt een app? Als ik het probeer te downloaden gaat hij automatisch naar de iTunes Store in plaats van naar de AppStore. Dat zou dan misschien kunnen verklaren waarom je hem ook niet tussen de apps in instellingen ziet staan.

Bijdrager
    404

Heb apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar helaas. Ik zie ze toch echt in de appstore op mijn telefoon als ik interculture intyp.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.