6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Ricardo95

Aperture prijsverschil

Hallo,

Weet iemand hier misschien waarom het prijsverschil van aperture zo absurd hoog is.
    Digitaal (mac appstore) 63 euro, en in de online apple store (dus in doosje en dvdtje neem ik aan) 199 euro.
    Waar slaat dat prijsverschil op??
    Weet iemand dat misschien?

Moderator
    unSOUND

Er is geen verschil. De DVD versie was van voor de App Store versie, en ze hebben de App Store versie bizar laag geprijsd om de verkoop te stimuleren. De App Store versie is zelfs interessanter, omdat je die op 5 machines mag installeren, in tegenstelling tot de DVD versie.

Bijdrager
    Ricardo95

en hoe zit dat dan met downloaden? stel: ik heb hem op 5 macs geinstalleerd, en mac 1 crasht en daar ben ik hem kwijt, kan ik hem daar nog wel downloaden dan?

Moderator
    unSOUND

Uiteraard. Als je aan 5 van de 5 machines zit, en er gaat er 1 weg omdat je die verkoopt, of hij gaat kapot, kun je altijd de machines de-activeren en daarna de nieuwe machine activeren.

Bijdrager
    MacBeer2

Voor commercieel gebruik mag je volgens de App Store licentie de app op maximaal 2 computers installeren. Voor persoonlijk gebruik zit er geen limiet op het aantal computers.

Bijdrager
    Ir.Bob

De DVD versie heeft er nog een ‘sample library’ bijstaan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.