6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bare_nature

Aperture, iPad en beta-testing

Hallo,

Ik ben op zoek naar beta-testers voor een iPad-applicatie. De applicatie is gericht op mensen die Aperture gebruiken voor hun beeldverwerking (niet beeldbewerking). Het opzet van de applicatie is heel eenvoudig, maar daardoor net doeltreffend, lijkt me. De albums en projecten die je in Aperture aanmaakt, kan je met de app naar je iPad downloaden. Aldaar kan je de beelden een rating geven en aan het einde van de rit synchroniseer je deze rating opnieuw met Aperture.

De idee achter de applicatie is om te vermijden dat je uren voor je Mac zit om je beelden te sorteren op kwaliteit. Met mijn applicatie kan je dit dus ook op de trein of in je luie zetel doen. De applicatie is minimalistisch waardoor afleiding zo goed als mogelijk geëlimineerd wordt.

Als er geïnteresseerden zijn mogen deze mij altijd een PM sturen. Let wel, de beta wordt pas binnen één à twee weken verstuurd.

Alvast bedankt,

BN

Bijdrager
    Fraser

Je hebt een PM

Groet,
    Fraser

Bijdrager
    ernst.

Hmmm interessant en een aanmelding is onderweg.
    Ik heb wel een vraag of de beta-testers in de officiele release van de applicatie
    worden betrokken als dank voor hun bewezen diensten.

Bijdrager
    bare_nature

Wat bedoel je exact met “betrokken”? Ik doe mijn best om ervoor te zorgen dat de beta-testers de applicatie gratis kunnen downloaden, maar dit kan ik niet garanderen. Apple bezorgt developers codes/vouchers voor promotiedoeleinden, maar ik heb me laten vertellen dat deze enkel worden verspreid voor de Amerikaanse app store.

Hoe dan ook, daar valt een mouw aan te passen en de beta-testers zullen gepast bedankt worden.

BN

Bijdrager
    bare_nature

De applicatie begint stilaan in een eindfase te komen. Geïnteresseerden kunnen alvast een kijkje nemen op de volgende webstek.

Bijdrager
    bare_nature

Het is eindelijk zover! Apple heeft Tagalicious groen licht gegeven en Tagalicious is nu in de App Store te vinden. Via deze link kan je Tagalicious in vinden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.