4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Balto

aperture en magic mouse

Omdat het swipen van links naar rechts en andersom met de magic mouse me niet bevalt heb ik dit uitgeschakeld in systeemvoorkeuren.

Na een schone installatie heb ik allerlei instellingen opnieuw moeten aanpassen.
    Het swipen heb ik wederom uitgeschakeld in systeemvoorkeuren. Het lukt me alleen niet om dit in Aperture – het programma, dat ik het meest gebruik – te wijzigen. Voor mij is het werken in Aperture haast onmogelijk als het swipen is geactiveerd.Ik heb alles al een keer of 3 doorgelopen maar ik kom er niet achter waar ik deze instelling kan wijzigen maken.
    Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    Leander

Met magicprefs kan je o.a. instellen hoe je magic moes reageert met swipes binnen een bepaald programma.
    Ik werd bijvoorbeeld gek van het willekeurige ongewenste horizontale gescroll in excel. Via het knopje ‘Configure scrolling’ kan je instellen dat de één-vinger-scroll uitgeschakeld wordt (en bijvoorbeeld drie-vinger-scroll wel werkt).

NB:
    In Mavericks werkte magicprefs geheel niet meer. Na opnieuw installeren werkte het weer als vanouds.

Bijdrager
    mekker

laaste knopje in de voorkeuren lost het op !

Bijdrager
    Balto

Dank je wel Mekker het werkt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.