5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Imacie

Aperture

Hallo,
    Ik ben hier nieuw maar zit met een vraag.
    Zijn er mensen die met aperture werken.Ikzelf wel maar het is redelijk omslachtig.Een beetje goedkoop duurkoop cliche.Ik zou graag meer eruit willen halen.
    Reggie.

Bijdrager
    Freek.

Hoi Imacie, welkom! Er zijn een paar medeforummers die met Aperture gespeeld hebben, een enkeling werkt er nog mee.
    Meer ervaringen en vragen kun je delen en stellen in dit topic: Aperture.
    Het Adobe alternatief voor Aperture (Lightroom) is ook voorbij gekomen: Lightroom van Adobe.

Veel plezier verder op MacOSX.nl :D

Bijdrager
    Furious

Ik heb Aperture zelf een tijdje gedraait (legaal) maar ik vind het 3x niets. Goed, het is allemaal leuk en ziet er aardig uit, maar de prestaties van het programma zijn ronduit bagger (en dan doel ik niet op de tekort koming van mijn geheugen). Ik bedoel de extra ruis die Aperture laag voor laag opbouwt in verhouding tot Photoshop CS2 met de laatste RAW-plugin die dit niet doet.

Kortom; een beetje arrogant van Apple om te denken dat ze met zo’n programma even de rest van de markt kunnen ketsen. Want het is immers een comlpeet software-paket.

Bijdrager
    DEform

Hoi iMacie,

Ik werk met Aperture, bijna dagelijk.
    Maar waarom vind je het omslachtig??

Je kan er toch alles mee?

En duurkoop? Vergelijk het eens met
    photoshop…

Bijdrager
    Freek.

Oops, bijna vergeten dicht te doen. Over Aperture, de ervaringen, de mogelijkheden en problemen graag in dit draadje verder: Aperture.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.