7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

Aperture 3 en bureaubladachtergronden[opgelost]

Goed, ik loop hier al sinds oktober mee rond of zo.
    Maar ik kan vanuit de System Preference geen foto’s selecteren als achtergrond. Dus ik kan mijn Aperture library niet benaderen.
    Ik heb mijn bibliotheek al hersteld, permissies hersteld, bibliotheek al hersteld en opnieuw opgebouwd. (en sommige foto’s gerecoverd, altijd goed)
    Ik heb in de voorkeuren van Aperture de iLife-previews uitgeschakeld en weer ingeschakeld, werkt ook niet.
    Ook heb ik de plists. bestanden van Aperture en de System Preference verwijderd. Ik word een beetje wanhopig.
    Ik draai de 3.1.1 en ik zou het graag weer werkend willen zien.

Kunnen jullie mij helpen?

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Afroman

Vanuit mappen en iPhoto werkt het prima. Dan kan ik ook events selecteren en elk kwartier een andere achtergrond voorbij laten komen.

Bijdrager
    Oppie

Lukt het in een andere gebruiker wel? (Moeten er natuurlijk wel een paar foto’s in betreffende programma’s staan.)
    Misschien de cache van de System Pref’s weggooien?

Bijdrager
    Yggdrasil

Vreemd, de laatste keer dat je het erover had, zei je dat het probleem opgelost was (bij de update van 3.1.1 meerbepaald).

Wat bij mij heeft geholpen toen ik mijn nieuwe iMac aanschafte eind januari:

‘Always’ veranderen naar ‘Never’. Vervolgens Aperture afsluiten. Dan Aperture openen en terug zetten op ‘always’. Vervolgens moet het werken. Deze methode deed het bij mij al twee keer met succes.

Bijdrager
    Afroman

Door een of andere update werkt die niet meer…

Ik heb gedaan wat jij hebt gedaan en nu komt het helemaal niet meer terug in de iLife-previews..:/

Hoe krijg ik hem daar nu terug?

Bijdrager
    Afroman

Gelukt. Aperture Library was corrupt. HEb een nieuwe aangemaakt en ik ben nu mijn library aan het importeren in de nieuwe.

Thanks voor het meedenken!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.