3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bare_nature

Aperture 2 bibliotheek gezocht

Hallo,

Zoals sommigen onder jullie misschien weten, ontwikkel ik een iPad applicatie (Tagalicious) dat je iPad laat communiceren met Aperture. Om compatibiliteit met Aperture 2 te garanderen ben ik op zoek naar een test bibliotheek voor Aperture 2.

Is er onder jullie iemand die met Aperture 2 werkt? Het moet uiteraard je eigen bibliotheek niet zijn, maar enkel een nieuwe bibliotheek met een paar projecten, albums, en foto’s. Je zou me alleszins een groot plezier doen en op weg helpen.

Je mag me PM’en of op dit draadje reageren. Ik neem aan dat er in dit deel van het forum wel heel wat Aperture gebruikers zijn.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    polansky

Lijkt me totaal overbodig.
    Met Aperture 3 wordt je nl. verplicht om je bibliotheek te upgraden van 2 naar 3.
    Het aanbieden van deze achterwaartse compatibiliteit lijkt mij verspilde moeite.

Moderator
    unSOUND

Het lijkt jou overbodig omdat je er van uit gaat dat iedereen de upgrade naar versie 3 gekocht heeft. Ik vind het juist lovenswaardig dat iemand rekening houdt met meer dan alleen de recentste versie.

Ik zit nu op mijn werk, maar ik kan vanavond als ik thuis ben wel een aperture 2 library aanmaken… Zeg maar wat je er allemaal in wilt hebben.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.