8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iDuck

Aparte audible-accounts intrekken. (opgelost)

Heb hier op het forum gelezen dat als je 5 Audible-accounts hebt je deze in één keer kan intrekken. Nu heb ik net 2 mac’s verkocht en uiteraard vergeten deze in te trekken. Nu heb ik 4 accounts, en wil dus de 2 accounts van de verkochte mac’s alsnog intrekken.

Kan dit?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

http://support.apple.com/kb/HT1420?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL

Opmerking: u kunt deze functie slechts eenmaal per jaar gebruiken. De knop Deauthorize All (Alle machtigingen intrekken) wordt niet getoond als u minder dan vijf gemachtigde computers hebt of als u deze optie in de afgelopen twaalf maanden al hebt gebruikt. Hebt u hulp nodig bij het gebruik van deze functie neem dan via e-mail (http://www.apple.com/nl/support/itunes/store/) contact op met de ondersteuningsdienst van de iTunes Store.

Bijdrager
    iDuck

Ahum, toch niet goed gezocht. :oops:

Bedankt.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

geeft nog niet helemaal bevredigend antwoord ben ik bang… :)

Bijdrager
    iDuck

Haha, nee dat niet. Het kan dus niet. Gauw nog een Mac kopen om de 5 te halen :)

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

kan je de kopers dan kan je hun vragen het account in te trekken? anders contact opnemen met apple?

Bijdrager
    iDuck

update:

Heb de 5e account bereikt, waarvan er dus 2 niet meer in mijn bezit zijn. Dus kon ik alle 5 de audible-accounts intrekken.

Sindsdien kan ik met de 3 computers gewoon mijn aangekochte muziek afspelen zonder weer een audible-account te machtigen. De teller in mijn account staat dus nog op 0 (nul).

Niet erg wel apart.

Bijdrager
    Josh_b

Je kon ze ook gewoon mailen, dan trekken ze ze ook allemaal in. Doen ze niet zo moeilijk over.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.