30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    DesertDog

Apart forumgedeelte voor Apple TV

Op het moment staan alle topics over Apple TV waarschijnlijk bij Hardware. Als je zoekt op ‘Apple TV’ krijg je duizende hits en er is dus niet echt naar dit onderwerp te zoeken. Ik heb zelf een Apple TV waarbij de ftp toegang en codecs gehackt/aangepast zijn. Nu wil ik verder kijken wat er nog meer mogelijk is maar er is dus niet echt op te zoeken..

is er een apart forumgedeelte van te maken?

Bijdrager
    Hailstorm

Ik steun dit verzoek.

Bijdrager
    Pieterr
    ”DesertDog”

Ik heb zelf een Apple TV waarbij de ftp toegang en codecs gehackt/aangepast zijn. Nu wil ik verder kijken wat er nog meer mogelijk is.

Ik ben benieuwd of zulke topics getolereerd worden op dit forum.

Ik zou de context van zo’n sectie graag iets breder zien, zodat er over diverse “media streaming” apparaten gediscussieerd kan worden (AppleTV, PS3, PopCorn Hour, TVIX etc.)

Bijdrager
    dnhems

opzich niet verkeerd om een topic voor Apple tv aan te maken.

Bijdrager
    gandalf

Goed plan, als er uiteindelijk dan toch video’s gehuurd kunnen worden met de Apple TV (iets wat al een tijd speelt), dan zal het apparaat veel populairder worden. Je kunt zowiezo verwachten dat Apple hier meer mee gaat doen en het apparaat positioneren als het centrale multi media apparaat voor de huiskamer.

Zelf heb ik nog geen Apple TV, wel zit er zeer sterk aan te denken er toch eentje te halen, zodat ik in ieder geval mijn iTunes spullen heel makkelijk kan beluisteren in de woonkamer!

Dus, kom maar op met het extra forum!:)

Bijdrager
    DesertDog

Heb ergens gelezen dat Apple niet moeilijk doet over het toegankelijk maken via ftp en het installeren van extra codecs.
    Mag natuurlijk een veel breder forum zijn dan alleen apple tv. Probleem nu met het forum is dat je dus helemaal niets kan vinden als je op apple tv zoekt

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”Hailstorm”

Ik steun dit verzoek.

M2

Bijdrager
    MacBinky

Ook ik steun dit verzoek .
    De Atv wordt meer en meer populair en dan zou het inderdaad erg wenselijk zijn als alles ervan bij elkaar stond.

Bijdrager
    Rolf

Steun dit ook !!

Bijdrager
    Petje

Ik ben ook voor!

Bijdrager
    rogier visser fotografie

doen!¡

Bijdrager
    k-the-ripper

Ondanks dat ik alle hacks weer van de AppleTV afgehaald heb en lekker probleemloos werk met dat ding steun ik dit voorstel.

Bijdrager
    1984

Plaatst vragen over de Apple TV net zoals op de Apple site bij “iPod & iTunes”

Bijdrager
    Pieterr
    ”1984″

Plaatst vragen over de Apple TV net zoals op de Apple site bij “iPod & iTunes”

Je refereert aan de overkoepelende categorie (iPod & iPhone) zoals we die op het forum ook al hebben:

iPod & iPhone
    iPod & iTunes – Alles over Apple’s veelgeliefde muziekspelers.
    AppleTV – Alles over AppleTV en vergelijkbare media streamers.
    iPhone Hardware – Praat over de iPhone: functies, ervaringen en accessoires.
    iPhone en iPod touch Software – Alles over software en webapplicaties voor de iPhone en de iPod Touch.
    iPhone Providers en winkels – Waar haal je je iPhone vandaan en wat voor abonnement is het beste…

Als we al 3 secties hebben voor de iPhone, dan moet er toch ook wel één aparte sectie voor de AppleTV kunnen komen ?

Moderator
    Jan David Hanrath

Als Steve ons nog een korte adempauze gunt vanavond, stel ik het meteen aan de orde in de crew.

Bijdrager
    binaries4me

ik stem voor

Bijdrager
    Falcon

Meteen doen, ik begrijp al lagere tijd niet waarom hier geen apart onderwerp voor is.

Bijdrager
    Hazeleger

ik stem ook voor :mrgreen:

Bijdrager
    PowerMacje

Voor:)

Bijdrager
    knippie

Dit is een goed idee.

Bijdrager
    Stro

Absoluut voor; werd ook wel een keer tijd…

Bijdrager
    Selected

Ik ben ook voor! :apple:

Bijdrager
    henkvanderstelt

graag aparte topic

Bijdrager
    Neptunus

Ik heb het liefst dat alle topics in 1 categorie komen. Apple-gerelateerde zaken. Dat zijn er op dit moment ongeveer 50 dus dat is nog wel te overzien. De rest kan verwijderd.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Neptunus”

Ik heb het liefst dat alle topics in 1 categorie komen.

Die hebben we al… [size=9:315e3e9f85] (tenminste, om te lezen)[/size:315e3e9f85]:roll:

Bijdrager
    BloomPod

Ik ben voor!

Bijdrager
    MichMich

Voooooorrrrrrr!

Bijdrager
    Neptunus

Lol @ Pieterrr:P

Bijdrager
    Stro
    ”Jan

Als Steve ons nog een korte adempauze gunt vanavond, stel ik het meteen aan de orde in de crew.

Enig nieuws?

Bijdrager
    BloomPod

Zoals jullie zien is het al aangepast! :bigsmile:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.