6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Thijmen96

Antwoorden in Mail, bijlage knop weg?

Hallo allemaal,

Ikzelf gebruik weinig Mail op mijn computer en lees alles via de iPad, maar ik stel deze vraag namens mijn moeder die lichtelijk geïrriteerd wordt van het feit dat haar “bijlage-knop” ontbreekt als zij antwoordt op een mail. En het klopt, het is heel vreemd naar mijn idee. Als je op “nieuw bericht” klikt, staat er gewoon een knop om een bijlage toe te voegen, maar deze knop ontbreekt als je op “antwoord” klikt. Bij “nieuw bericht” ziet het er zo uit:

Klik je op “antwoord”, dan ziet de indeling er als volgt uit:

Ik weet dat je altijd een bijlage kan toevoegen via “Archief”, maar daar gaat het niet om. Mijn moeder vindt het irritant dat dezelfde knop ontbreekt als ze een mail beantwoordt in plaats van een nieuwe opstelt, en bovendien is het gewoon vreemd.

Is er een manier om de “bijlage-knop” ook bij een reply in je venster te krijgen?

Alvast bedankt

Bijdrager
    Blue helmet

Open een mail, rechter muisklik

Klik op Pas knoppenbalk aan

richt nu de knoppenbalk in….

Bijdrager
    Hansi2124

Zit er bij mij wel gewoon (standaard) op hoor:

Misschien kan ze het aanpassen door nadat ze op reply heeft geklikt om de knoppenbalk aan te passen in Weergave.

Edit:
    zoals hierboven ook is vermeld.

Bijdrager
    JesseV

[s]Bij mij is de ‘bijlage knop’ wel altijd aanwezig, maar wat je kan proberen is met je rechtermuisknop op de knoppenbalk te klikken en dan te kiezen voor ‘pas knoppenbalk aan’. Daar kan je als het goed is de ‘bijlage knop’ weer aan de knoppenbalk toevoegen.[/s]

Edit: Terwijl ik het aan het proberen was waar anderen me al voor.

Bijdrager
    JBStudio

Wellicht vreemd, maar anders sleep je de bijlage toch in de mail…. Werkt perfect. Ik sleur en pleur alles in OSX

Bijdrager
    Thijmen96

Wow, supersnel antwoord! Bedankt allemaal! Ik heb weer een tevreden moeder! :sarcastic:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.