12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Kamar

Anti Aliasing bij Sims 1?

Ik wil voor mijn MacBook Air misschien de Sims 1 gaan aanschaffen omdat de Sims 2 hierop niet goed werkt.

Nu is mijn vraag,

Kun je bij de Sims 1 gebruik maken van Anti Aliasing net zoals bij de sims 1 voor de PC?
    Of is dit bij de Mac versie uitgeschakeld?

Wie heeft het spel ook op zijn Mac?

Alvast bedankt voor de reacties.

Bijdrager
    Bor

Ik raadt het je van harte af. De sims 1 is een kreng van een spel dat ooit heel revolutionair was maar voor huidige begrippen is het vreselijk. Het spel is volledig 2D, je kunt vanaf 4 hoeken kijken en op 3 niveaus zoomen, maar wisselen duurt een half uur. Aanpassen van sims en meubels is nauwelijks mogelijk, en het spel is vreselijk traag.

Bijdrager
    Lazy B

Ik raadt het je van harte af. De sims 1 is een kreng van een spel dat ooit heel revolutionair was maar voor huidige begrippen is het vreselijk. Het spel is volledig 2D, je kunt vanaf 4 hoeken kijken en op 3 niveaus zoomen, maar wisselen duurt een half uur. Aanpassen van sims en meubels is nauwelijks mogelijk, en het spel is vreselijk traag.

Dat was niet zijn vraag.

Bijdrager
    Nikita

Ik weet het niet zeker, maar geloof van wel. Maar hoe dan ook; het is geen Universal spel, maar een Carbon versie (draait op zowel OS 9 als op OS X) en werkt dus onder Rosetta. Helaas is het nogal traag, zelfs op een Core 2 Duo is mijn ervaring en persoonlijk zou ik het niet de moeite waard vinden… (ga je je alleen maar ergeren aan de traagheid)

Bijdrager
    Bor
    ”Lazy

Dat was niet zijn vraag.

Weet ik, maar hij zegt dat hij het spel misschien wil kopen en ik geef daar feedback over. Jouw reactie heeft ook niets met zijn vraag te maken:wink:

Bijdrager
    Yannes

Wie gaat er dan ook gamen op een Macbook Air. Zo’n ding heeft de laagste specificaties die een computer kan hebben.

Bijdrager
    Lazy B

Weet ik, maar hij zegt dat hij het spel misschien wil kopen en ik geef daar feedback over. Jouw reactie heeft ook niets met zijn vraag te maken

Wie suggereert er dat ik op zijn vraag antwoordt?

Bijdrager
    iDarwin

Omdat Sims 2 niet goed op zijn Macbook Air draait wilt hij liever sims 1.

Bijdrager
    gtalien

Als ik het me goed kan herinneren heb je bij de Mac-versie precies dezelfde opties als bij de PC versie, dus daar zou anti-aliasing gewoon bij moeten zitten. Ik weet alleen niet of dat zo veel zin heeft aangezien The Sims 1 grafisch een heel stuk achterloopt op nieuwere spellen…

Het blijft natuurlijk een leuk spel (ook zonder anti-aliasing):D

Bijdrager
    sven-
    ”Yannes”

Wie gaat er dan ook gamen op een Macbook Air. Zo’n ding heeft de laagste specificaties die een computer kan hebben.

Ja man… :sealed:

Bijdrager
    Kamar

Bedankt voor de reacties,

Ik heb mijn Air niet gekocht voor het gamen,
    maar daarom wil ik nog wel af en toe een spel kunnen spelen.

Ik heb de Sims 1 vroeger vloeiend gespeeld op een PC met een Pentium 4 Processor, 256 MB ram en een 16 MB grafische kaart. Reacties als “Wie gaat er dan ook Gamen op een MacBook Air” hoef ik dus niet te horen.

@ Bor,
    Hoewel het misschien dan niet precies mijn vraag was,
    ben ik toch blij met deze reactie.

Als het spel traag is,
    Vind ik het niet de moeite waard om het spel te kopen.

Bedankt!

Bijdrager
    Bor
    ”Lazy

Weet ik, maar hij zegt dat hij het spel misschien wil kopen en ik geef daar feedback over. Jouw reactie heeft ook niets met zijn vraag te maken

Wie suggereert er dat ik op zijn vraag antwoordt?

Wie suggereerde er dan ik dat deed?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.