30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 46)
  • Q:

Bijdrager
    ksx

antenne nieuwe iphone 7

Is het normaal dat je de antennes voelt als je met je vingers over het geassembleerde toestel gaat?

Bijdrager
    KarelWillem

Het is ander materiaal. Dus; ja.

Bijdrager
    Shmoo

Zolang het geen drempels zijn dat je voelt en er niet achter blijft haken tijdens het opnemen van een inkomend gesprek is het wel oke ja.

Plus, 9 van de 10 keer gaat die iPhone morgen toch in een hoesje gestopt worden dus dan kun je er ook niet meer met je vinger over blijven aaien.

Bijdrager
    KarelWillem

Zo is dat. En naast de haperende home-knop, sissende geluiden, geel scherm en beroerde batterij is dit wel je minste zorg.
    :evil::-D

Bijdrager
    ksx

ik dacht dat het vrij normaal was dat deze strak lopen met het geheel van het toestel….

Bijdrager
    Shmoo

Is het ook.. maar wat wil je nu horen, dat je recht hebt op een nieuwe omdat wij het zeggen en je kunt voelen dat daar een antenne zit?

Bijdrager
    KarelWillem

even een Apple Store binnen, of andere winkel binnen waar die dingen liggen.

Bevoel ze allemaal; is het gevoel hetzelfde, dan hoort het zo. Is het gevoel niet hetzelfde dan… juist.

Bijdrager
    Buzz
    KarelWillem op 20 september 2016

Zo is dat. En naast de haperende home-knop, sissende geluiden, geel scherm en beroerde batterij is dit wel je minste zorg.:evil::-D

Ga je dit echt in elk draadje over de iPhone 7 opsommen? Vergeet dan niet nog de haperende afstandsbediening.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  Buzz.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ga hem helemaal affakkelen.;)

Lekker toch? Zo’n apparaatje van 700 – 1000 euro waar van alles aan mankeert?

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Brainy

Ondanks het negatieve aankoop advies van KarelWillem ga ik toch een een iPhone 7plus kopen. Vanzelf in Jetblack want ik hou wel van een gokje en klagen gaat mij ook goed af…(als er maar geen krasjes op komen…)

Bijdrager
    mekkeronly

@karelwillem Wat doe je in hemelsnaam nog op OMT met je kinderachtige zeikgedrag over alles wat met Apple te maken heeft? Ik denk dat FOK.nl een betere fit voor je is.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  mekkeronly.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  mekkeronly.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik denk dat je voor een apparaat wat minimaal 7xx euro kost best wel een beetje kritisch mag zijn.

Hadden er zich dermate veel problemen voorgedaan bij mijn Oneplus X van 265 euro, dan had ik daar ook zeker werk van gemaakt.

OMT is overigens gewoon een Apple-website, niet perse een iPhone-website toch? Dus als ik kritisch ben over een iPhone, betekent dat niet dat ik Apple vaarwel moet zeggen. Of wel?

Bijdrager
    mekkeronly

Heb je ook daadwerkelijk een Apple product naast je Hackintosh dan?

Bijdrager
    Buzz

Ben je soms jaloers, KarelWillem? Kinderachtig hoor!

Bijdrager
    KarelWillem

Als je volwassen bent – en daar ga ik maar vanuit – dan is vooral die opmerking nogal kinderlijk.

Er zijn hier meer Apple producten in huis dan in menig winkel. Maar eerlijk is eerlijk; veel is vervangen door (beter functionerende, en/of goedkopere) alternatieven. Ik ben echter gek op OS X. En daar heb ik nog geen alternatief voor gevonden dat even lekker werkt.

Bijdrager
    GoeieDag

Als je dat hebt gevonden, dan ben je ook wel weg hier, mag ik aannemen. Of blijf je dan toch hier om dat je eigenlijk toch ook wel weer een wannabe bent?!

Ik geloof er niks van dat je nog Apple spullen in gebruik hebt, want af en toe vertel je wat, en zowel jij als je zonen gebruiken hackintosh, android en pc’s en zo. Dus wat je aan Apple spul hebt, is gewoon meuk van vroeger.

Er was nog een tijd dat je in de rij ging staan in de AS, toen die in A’dam werd geopend. Fanboy-ism van de bovenste plank. Nu je dat niet meer bent, wat prima is, neem dan ook de consequentie en ga op een site zitten waar je bloedbroeders van OnePlus zitten, maar ga hier dan niet lopen zeiken hoe slecht het allemaal is.
    Laat mensen blij zijn met hun ‘dingetje van 700-1000 euro’ met al zijn gebreken. Daar hoef jij niet tegen aan te schoppen, want jij maakt beter keuzes. Net als de Wintel mensen van 20 jaar terug.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  GoeieDag.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    gipsman

Hoe komt het dat de OnePlus €265 kost ( al zijn er wellicht duurdere opties) en de iPhone 7 €700-1000 ?
    Maakt Tim Cook te veel winst en heeft hij te dure Chinese slaven en slome peperdure engineers in Silicon Valley in dienst en graaiende aandeelhouders. Of maakt One Plus slechts marginale winsten (voor het kommetje rijst), met nog veel goedkopere slaven -niet gespot door westerse ngo’s- en zijn de oneplus engineers oneindig veel slimmer & bijdehandser bezig?
    Massaproductie doet meestal de prijs dalen, maar zo niet bij de iPhone.

Bijdrager
    Buzz

Wat je aan het doen bent is gewoon kinderachtig jennen.

Bijdrager
    Usain

KW heeft vast geen werk en moet zijn tijd dus besteden aan het maken van trompet filmpjes, reisverslagjes, pauper spelen op pepper en wijsneus uithangen op OMT. Geeft verder niet. Gewoon niks van aantrekken, hij weet het toch wel beter.

Bijdrager
    Hyrax

Oh wauw wat een onnodige haat op KW. Hij heeft m.i. groot gelijk dat een toestel dat €700+ kost, waarvan het in feite de derde revisie van is geen tot nihile mankementen mag vertonen. Wat is er tegenwoordig mis met kritisch kijken? Je mag toch een eigen mening vormen ten aanzichte van bepaalde dingen?

Bijdrager
    GoeieDag

Ja, dat mag.
    Maar je hoeft niet elke post over de 7 hetzelfde verhaaltje op te hangen.

Bijdrager
    bartvdv

Ga je dit echt in elk draadje over de iPhone 7 opsommen? Vergeet dan niet nog de haperende afstandsbediening.

Ben je soms jaloers […] ? Kinderachtig hoor!

Wat je aan het doen bent is gewoon kinderachtig jennen.

Ach Buzz, ga je nu op je mama roepen omdat iemand lacht met je nieuwe speeltje ?

Bijdrager
    KarelWillem
    GoeieDag op 20 september 2016

…Er was nog een tijd dat je in de rij ging staan in de AS, toen die in A’dam werd geopend…

En Haarlem, én Den Haag.

En als de volgende wordt geopend, dan staan we er weer.

En nu weer over naar het onderwerp: Voelen meer mensen die antennestrepen, en zo ja; hoort dat?

Bijdrager
    Shmoo

Hup Karel! ? … hup Karel! ? … hup Karel! ? …

– FNV OMT bondgenoten.

Bijdrager
    GoeieDag

Op een OnePlus 3 schijn je ze niet te voelen; misschien iets voor TS?

Bijdrager
    Buzz
    Hyrax op 20 september 2016

Oh wauw wat een onnodige haat op KW. Hij heeft m.i. groot gelijk dat een toestel dat €700+ kost, waarvan het in feite de derde revisie van is geen tot nihile mankementen mag vertonen. Wat is er tegenwoordig mis met kritisch kijken? Je mag toch een eigen mening vormen ten aanzichte van bepaalde dingen?

Waar hebben we het hier dan over iets dat anders is dan nihile mankementen? En is kritisch kijken tegenwoordig dan synoniem voor jennerig overdrijven en trollerig blijven herhalen? Mag je bovendien eigenlijk ook wel je eigen kritische mening geven over het lichtelijk ongepaste gedrag van je forumgenoten, of ga je daarmee dan een grens voorbij, en mag je alleen kritisch zijn als het over Apple producten gaat?

Bijdrager
    KarelWillem

Jet Black iPhone 7 (review-versie The Verge*):

Alle mankementen zijn nihilistisch. Het zijn er alleen wel een beetje veel.;)

Overigens zie je op deze foto ook duidelijk dat je de antenne-banden wel moet voelen.

* Edit: een bronvermelding is wel zo netjes.
    http://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/9/20/12985890/iphone-7-jet-black-scratches

Bijdrager
    Buzz

KarelWillem: Hoe bedoel je “veel”? Je weet toch wel dat alleen die afstandsbediening die na een tijdje niet meer werkt iets is dat voor alle iPhone 7 modellen geldt, en dat dat met een software update opgelost gaat worden?

De vier (=veel?) andere dingen die je noemde komen slechts bij een klein tot zeer klein deel van de modellen voor. Bij elk apparaat dat op een dergelijke schaal wordt geproduceerd kan je dat verwachten. Degene die van zoiets last heeft kan zijn iPhone zo inruilen, en zo hoort het natuurlijk. Jij bent ondertussen eigenlijk zo’n beetje de enige die het er nog over heeft. Zelfs de enkeling die in eerste instantie terecht baalde dat er een productiefoutje in de net aangeschafte telefoon zat hoor je er niet meer over.

Ik blijf het een beetje een vreemde obsessie vinden, zeker voor iemand die zegt tevreden te zijn met een compleet andere telefoon.

Bijdrager
    KarelWillem

Je vraagt er uiteindelijk een beetje om hè?:)

Bij elk (klein?) mankementje dat naar voren komt blijven volhouden dat het allemaal nergens over gaat, getuigt wel van een blind vertrouwen in een fabrikant. Dat kan ik waarderen.

Bijdrager
    Buzz

Nee hoor, niks blind vertrouwen. Dat vertrouwen is gebaseerd op eigen ervaring als iPhone 7 plus gebruiker, raadplegen van de mediaberichten, plus basisinzicht in en ervaring met hoe situaties op internetfora soms worden opgeblazen (zie antennagate, bendgate, etc.).

Als de situatie zo zou zijn als jij hem steeds schetst, dan zou ik daar flink van balen, en hard met je mee klagen. Maar uit mijn eigen ervaring in het gebruik van het ding, en het uitblijven van nieuwsberichten die jouw verhaal zouden kunnen ondersteunen, blijkt dat jij schromelijk overdrijft. Bovendien geef je bovenin dit draadje zelf je doel duidelijk aan: “Ik ga hem helemaal affakkelen”. Trollen heet dat.

Vooral het feit dat je je onzin in elk draadje over de iPhone 7 bleef herhalen vind ik kwalijk. Daarmee doe je de mensen die hier komen om zich te informeren onrecht aan, en probeer je de mensen die blij zijn met hun aankoop een slecht gevoel te geven. Dat kan ik niet waarderen.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 46)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.