9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    KingAchille

ANT-Movie @ mac

Gegroet,
    ik koop/verzamel/bespreek/… al dvd’s sinds het begin van de dvd (of toch vanaf wanneer ik geld had om deze te kopen :))
    Voor windows had ik hiervoor een uitstekend tooltje om deze te beheren. Genaamd ‘Ant Movie’
    http://www.breekpunt.nl/artikel.aspx?rubriekid=3&artikelid=115
    Hiermee kon je alle dvd’s ingeven (+ alle info) en ook ingeven wie ze leent enz… (zie bespreking)
    bestaat er ook zo een tooltje voor de Mac?
    Mvg,

Bijdrager
    Yaris

Catalogussoftware voor DVD’s genoeg op VersionTracker.

Bijdrager
    KingAchille

Deze site duikt verdacht veel op op dit forum. Wat zijn de ervaringen hiermee?
    Mvg,

Bijdrager
    Yaris

VersionTracker is gewoon een zoeksite waar je software voor de Mac kunt opzoeken, meer niet. VersionTracker maakt zelf geen software, alle programma’s die je daar vindt komen van derden.

Bijdrager
    DK master

Wat denk je van Delicious Library een van de mooiste mac apps. :)

Ojah over versiontracker, dat is idd gewoon een zoeksite voor software.

Bijdrager
    KarelWillem

DVDPedia. Gratis en voor niets.

Ik heb net mijn catalogus van 145 dvd’s door de wc gespoeld, omdat ik was vergeten die mee te backuppen na het inzetten van een nieuwe harddisk.

Dus ik moet weer even opnieuw beginnen.

Bijdrager
    koen
    ”KingAchille”

Deze site duikt verdacht veel op op dit forum. Wat zijn de ervaringen hiermee?

Ik probeer Versiontracker zoveel mogelijk te vermijden. Het is traag, en het vereist vaak een aantal muisklikken om uiteindelijk bij de download te komen. Hetzelfde gedt voor Macupdate. Ik ga liever direct naar de website van de applicatie zelf, daar staat ook vaak veel meer info.

Bijdrager
    Yaris

VersionTracker moet je enkel gebruiken om naar software te zoeken die je nog niet kent. Als je de website van de applicatie wel al kent hoef je de omweg via VersionTracker natuurlijk niet meer te maken.

Bijdrager
    koen
    ”Yaris”

VersionTracker moet je enkel gebruiken om naar software te zoeken die je nog niet kent. Als je de website van de applicatie wel al kent hoef je de omweg via VersionTracker natuurlijk niet meer te maken.

Je ziet alleen vaak dat men hier (en ook op andere fora) de link van Versiontracker geven, ipv de originele link. Het is een kleine moeite om de link te geven naar de correcte website.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.