5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Average User

ANR koptelefoon

In verband met het vele vliegen wat ik doe (wekelijks buiten europa zeg maar), zoek ik een hoogwaardige hoofdtelefoon met ANR (Active Noise Reduction). Op het forum vind ik alleen maar draadjes over hoofdtelefoons zonder ANR, zoals:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/hoofdtelefoon-gezocht/page/5

Hebben jullie ervaringen met ANR?? NA wat speuren op internet en het lezen van diverse reviews kom ik eigenlijk altijd op de:
    QuietComfort® 15 Acoustic Noise Cancelling® headphones voor de prijs van €350,-
    Redelijk geluid maar wel een goede ANR functie. (kom er maar in Bose Bashers….)
    Voordeel van de QC15 is dat er maar 1 AAA batterij in zit en het around ear concept zit erg comfortabel.

de QuietComfort® 3 Acoustic Noise Cancelling® headphones is on ear en heeft niet mijn voorkeur.

Hebben jullie ervaringen met andere around ear ANR headsets? Graag hoor ik ervaringen voor ik een klein kapitaal uitgeef aan een beetje rust in het vliegtuig.

Bijdrager
    Thijmen96

Ik heb zelf de Beats By Dr. Dre Studio, deze gebruikt 2 AAA batterijen voor de Noise Cancelling. Deze batterijen gaan best lang mee. In het vliegtuig zet ik de koptelefoon altijd wel wat harder, maar ik merk dan weinig van het vliegtuig. Met grasmaaien hoor ik de grasmaaier op de achtergrond wel, maar de muziek is duidelijk goed te horen.

Bijdrager
    lucschram

De Beats By Dr. Dre Studio zijn zeker aan te raden! Probeer ze anders eens uit in een winkl, meestal in een APR kan dat wel.

Bijdrager
    baziel

Ikzelf heb ook de Beats Studio en ik raad ze ook wel aan ivm de kwaliteit van het geluid.
    Als je Ă©cht heel goede noise cancellation headphones wil, zou je eens moeten kijken bij Bose. Die zijn echt fenomenaal.

Bijdrager
    Average User

Hoe is de noise canceling van de Dr Dre als de muziek uit staat Thijmen96?

Lees inderdaad veel goede verhalen over die Dre’s. Mooie moderne headphone’s welke zo te zien ook mooi klein verpakt kunnen worden. Ik ga zeker luisteren. Even zoeken naar een zaak met beide in de demo.

Iemand anders nog andere merken binnen een budget van een kleine €400?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.