10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    broodplank

Angry Birds + Cut The Rope niet speelbaar op de iPad iOs 4.2.

Vandaag heel vrolijk de update op de iPad geknalt. Vrolijk en wel! Maar ho maar! Iets verpest mijn liefdevolle avond! Ik gooi er Angry Birds en Cut The Rope weer op, maar nee hoor! Niet speelbaar. Games crashen elke keer. En mogen dat nou mijn 2 lievelingsgames zijn en daarvoor mijn iPad het meeste gebruik.

Wie helpt mij uit mijn brand! Help deze wanhopige iPad gebruiker!:D

Bijdrager
    Koetjesreep

Heb je ze wel legaal?

Bijdrager
    broodplank

Ja, ik heb ze legaal. Kan ze helaas alleen niet updaten omdat het via de account van me broer is gegaan. Ik ken het wachtwoord niet en hij is op vakantie.
    Zulke games mag je niet eens illegaal verkrijgen! Zijn elke cent waard xD!

Bijdrager
    Koetjesreep

Dan is je computer misschien niet gemachtigd?

Bijdrager
    Hansi2124
    broodplank op 22 november 2010

Ja, ik heb ze legaal. Kan ze helaas alleen niet updaten omdat het via de account van me broer is gegaan. Ik ken het wachtwoord niet en hij is op vakantie.

Dan werkt het systeem van Apple in ieder geval wel;-) In feite speel jij dus illegaal, omdat je er zelf niet voor betaald hebt.

Maar je broer zal het wachtwoord wel weten. Ook op vakantie…

Bijdrager
    MRNijhuis

Hoezo illegaal? Z’n broer heeft toch gewoon voor de twee spellen betaald. Hij had ze misschien beter cadeau kunnen geven maar dat terzijde!

Bijdrager
    broodplank
    Hansi2124 op 23 november 2010
    broodplank op 22 november 2010

Dan werkt het systeem van Apple in ieder geval wel;-) In feite speel jij dus illegaal, omdat je er zelf niet voor betaald hebt.

Maar je broer zal het wachtwoord wel weten. Ook op vakantie…

Wat is dat voor bullshit? We hebben ze aangeschaft via de account van me broer. Hij heeft zelf geen iPad. Aan zulke posts heb ik niks namelijk.

Als je iets zinnigs te melden hebt, je bent welkom.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik neem mijn opmerking terug, maar je hoeft niet zo te reageren als een opgefokte stier. Dat laatste zinnetje van je haal je dus maar weg.

Edit:
    Ik heb Broodplank de kans gegeven om zijn excessieve en onbeschofte woordkeus aan te passen, maar hij heeft dat niet gedaan. Derhalve heb ik zijn bericht aangepast, omdat de Huisregels van OMT dit soort taalgebruik niet toestaat.

Bijdrager
    Yggdrasil

Jezus, broodplank.. Wat zijn dat voor sneue opmerkingen… Van mij kreeg je meteen een ban.
    Hansi had zich gewoon verkeerd uitgedrukt.

Bijdrager
    KingAchille

Buiten het feit dat broodplank zijn reactie buiten proportie was, zet ik m’n geld op de tweede opmerking van Koetjesreep. Gewoon even jouw eigen computer machtigen met hetzelfde account (eventjes een sms’je naar je broer voor het wachtwoord) en de problemen zijn van de baan.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.