9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Cloe–

[opgelost] Geen verbinding meer mogelijk met Android Wear app

Beste lezers,

Ik heb op mijn iphone de Android wear app staan, vanwege mijn Michael kors smartwatch.
    Ik kan alleen met mijn smartwatch helemaal geen verbinding meer maken met met de Android wear app.
    Ik heb alle stappen al uitgeprobeerd die Android geeft. Zoals smartwatch resetten, telefoon aan en uit zetten, Bluetooth aan en uit zetten.
    Ik heb het idee dat het misschien komt doordat ik mijn iPhone heb ge-update met iOS 11Weten jullie of de nieuwste iOS probelemen geeft met de Android app?

Bedankt!

Bijdrager
    LighScan

Er zijn inderdaad problemen met iOS 11. Zoek maar eens op Google (Android Wear + iOS 11). Ik denk niet dat het specifiek om de app gaat deze keer (bij de update naar iOS 10 was dat wel zo), maar met de connectiviteit problemen die in de eerste iOS 11 versie zat (maar dat zou met de nieuwste update verholpen moeten zijn).

Bijdrager
    Cloe–

@Lighscan ik heb van de week de nieuwste iOS update ook al geinstralleerd. Maar toch doet hij hebt nog niet. Ik heb hem opnieuw ingesteld, maar hij vind mijn iPhone niet eens. Zal mijn horloge dan stuk zijn?

Geblokkeerd
    Anoniem
    Cloe– op 30 september 2017

Zal mijn horloge dan stuk zijn?

Ik vermoed een bug in IOS 11, even een paar updates afwachten en kijken of het dan wel lukt.

Bijdrager
    LighScan

Wat helpt is:

– de Android Wear App openen op je gsm
    – bluetooth op je gsm uitschakelen
    – bluetooth terug inschakelen
    – op de smartwatch opnieuw verbinding proberen te maken

Maar let wel: het werkt maar tijdelijk hoor.

Bijdrager
    marmot

Probleem ook bij mij bekend (Huawei classic watch). Vandaag is update van Android wear app (v 2.9) voor iPhone verschenen. Probleem lijkt nu verholpen.

Bijdrager
    Nilo

Ik ervaar precies dezelfde problemen met mijn Michael Kors smartwatch en ik denk dat het inderdaad met de ios 11-update te maken heeft. Ik hoop dat het snel opgelost is.

Bijdrager
    Nilo

Ik heb overigens wel net gemerkt dat door het volgen van bovenstaande stappen, de update van Android Wear te doen en de smartwatch te resetten, dat het nu wel gelukt is om verbinding te hebben.

Bijdrager
    Cloe–

Bedankt allemaal het is gelukt!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.