4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Dweezil

Anderstalige Safari

Beste mensen,

Op mijn iMac heb ik twee accounts actief, waarvan 1 nederlandstalig
    en de andere is portugees.

Nu zou ik in dat portugeestalige account ook graag een portugese
    Safari hebben.

Hoe fiets ik dat voor elkaar ‘:?’

Bedankt alvast

Imac G4 17″, 1 gig RAM, 80 gB

Bijdrager
    iFredo

weet niet of Engels een oplossing is. Dit kun je gewoon instellen namelijk, over Portugees ben ik niet zeker.

Bijdrager
    Dweezil

Bedankt,

maar waar stel ik in Safari dan de taalvoorkeuren in? Als engels ondersteund
    wordt geldt dat waarschijnlijk ook voor portugees, althans op de downloadpagina van Safari staat portugees vermeld als ondersteund.

Bijdrager
    Sad

De taal stel je globaal in in je systeem voorkeuren. Dus als je een Portugese user hebt zijn al zijn/haar programma’s in het portugees.

Maar…. de taal die je hebt gekozen moet wel door het betreffende programma ondersteund worden! Als dat niet zo is, pakt hij een andere taal die je hebt gekozen. Als er geen taal uit jouw keuze menu mogelijk is, pakt hij volgens mij de standaard taal die bij de applicatie zit, in dit geval Engels.

Dus ik denk dat Safari geen Portugees kent, als ik jouw verhaal zo hoor. Op macupdate zijn een hoop localisations (talen) voor Safari te downloaden, maar Portugees is er niet bij….

http://www.macupdate.com/search.php?keywords=safari+localiz&button.x=15&button.y=12

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.