9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    dduur

andermans ipad

heb thuis imac en ipad air2.
    Ik kan een ipad van een collega aan mijn imac aansluiten en daarna foto’s op films opzetten??

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, mits je inlogt met zijn of haar account.

https://support.apple.com/en-us/HT201572

Maar niet ‘jouw’ films en foto’s op die andere iPad.

Bijdrager
    dduur

dank….
    ik kan dus niet mijn prive films op die andere ipad plaatsen…??

Bijdrager
    KarelWillem

Ehm…:?: Ik heb eerlijk gezegd geen idee.:)

Je kunt die dingen altijd in DropBox o.i.d. neerzetten, of verzenden via WeTransfer (en op de iPad openen met http://wetransfer-download.com ).

Bijdrager
    Schrijnie

Wellicht met Airdrop ? (Mits je apparaten daarvoor geschikt zijn)

Bijdrager
    Douwie

Ja dat kan, ik zet ook wel eens een film van mijn computer op de iPad van een vriend of zoiets. Gewoon de iPad aan de iMac hangen en synchroniseren zoals je altijd doet.

Het enige nadeel is dat de soort die je erop zet, in dit geval films en foto’s, maar met 1 computer kan synchroniseren. Dus stel er staan al films en foto’s op, dan worden deze volgens mij eerst verwijderd.

Je kan dus wel bijv. boeken en podcasts met pc 1 synchroniseren en films en muziek met pc 2, maar niet boeken en podcasts met pc 1 en pc 2 (mits je de content die er al op staat niet wilt verwijderen..)

Correct me if I’m wrong..

Bijdrager
    jv65

Als diegene in iTunes op z’n eigen Mac/PC “Video en muziek handmatig beheren” heeft aangevinkt, dan kan het wel. Muziek en video’s kun je dan naar z’n iPad slepen. Met foto’s gaat dat zo niet lukken helaas.

Bijdrager
    ikkezelluf

Kan met iTools (even googelen). Wel even de films in het juiste formaat zetten. (MP4 M4V) Films zijn dan met “Video’s” af te spelen.

Bijdrager
    dduur

heb itools (ergens) gevonden.
    en werkt perfect.

nogmaals allen dank

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.