9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    bosmac

Andere iCal interfaces?

Hello,
    Bestaan er al andere (compactere) iCal interfaces?
    Groet!

Bijdrager
    klaus

Kan je wat meer uitleg geven wat je wenst?

Bedoel je een ander uitzicht van iCal op je mac? of een andere webtoepassing die je iCal kan inlezen?

Bijdrager
    iSander

Er bestaat een plugin die zorgt voor iCal ondersteuning bij je datum in je menubar. Heel handig hoor. maar kan nu ff niet op de naam komen. Vanavond zoek ik hem wel eens in m’n favorieten.

Bijdrager
    bosmac

Hi,
    Wat ,meer uitleg:
    ik gebruik de ‘maandlook’ van iCal.
    Door oa. de enorme plaatsverslindende bullitpoints, de grote interlinie en lege ruimtes vroeg ik me af of er niet veel slimmere iCal opmaak/interfaces bestaan?
    Ik krijg nl. veel informatie/afspraken niet kwijt. Terwijl er dacht ik zo te zien ruim plaats voor is…

Bijdrager
    MarcelK
    ”iSander”

Er bestaat een plugin die zorgt voor iCal ondersteuning bij je datum in je menubar. Heel handig hoor. maar kan nu ff niet op de naam komen. Vanavond zoek ik hem wel eens in m’n favorieten.

Je bedoelt MenuCalenderClock ?

Bijdrager
    bosmac

menucalenderClock is leuk maar niet wat ik bedoel.

ik bedoel juist iets waarmee de maandview een veel overzichtelijker en compacter interface heeft.

Bijdrager
    Rupert Nicolson
    ”bosmac”

ik bedoel juist iets waarmee de maandview een veel overzichtelijker en compacter interface heeft.

Ik ben benieuwd. Een bijkomend bezwaar van de standaard iCal weergave vind ik bovendien dat je het font niet kan wijzigen (verkleinen bijv.) waardoor ook op prints informatie wegvalt.

Bijdrager
    bosmac

ja, en in het linkerdeel v/h venster kun je met gemak (als je er slechts 1 maandkalender in zet) je infovenster kwijt en wat mij betreft ook de takenlijst!

Wat ik overigens ook vreemd vind is dat er vaak lege gaten ontstaan in de afspraken omdat iCal de tweede zin van een afspraak niet in beeld laat.

Bijdrager
    iSander
    ”MarcelK”

Je bedoelt MenuCalenderClock ?

Nou het is alvast niet het programmaatje dat ik bedoelde. Maar toch bedankt voor de tip, zal het programmaatje eens proberen. Dit is de link die ik bedoelde: mss toch niet geschikt voor de topicstarter. Maar andere mensen die het nog niet kennen kunnen het maar eens bekijken.

Klikkie

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.