16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    fje89

Andere goede muziektelefoon

Hallo allemaal!

Ik wil graag een iphone kopen, alleen nu vind ik T-mobile echt slecht, hoor er veel slechte dingen over.
    Soms al ik me vriendin bel (ze heeft T-mobile prepaid) dan gaat die wel over bij mij, maar bij haar niet. En krijgt een kwartier later een smsje dat ik heb gebeld. En nog wel meer slechte verhalen.

Nu wil ik graag nieuwe telefoon, maar dus nie de iphone (vanwege T-mobile), maar wel een goede internet en muziek telefoon.

hebben jullie enig idee?

bedankt!

Bijdrager
    Josebo.

Ben bang dat je ten eerste niet hier thuis hoort, maar meer op een site als deze!

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

wat dacht je van de ipod touch en gewoon je oude telefoon?
    dan heb je ook al het leuke van de iphone.
    bellen en foto’s maken doe je dan op je telefoon de rest op je touch.

Bijdrager
    iDecide

Wat dacht je van een Nokia N96 of een Sony Ericsson P1i?

De P1i is een fijne telefoon (niet specifiek muziek), alleen het is wel aan te raden om een andere browser (bijvoorbeeld Opera Mini) te installeren want die werkt namelijk vele malen beter dan de standaard browser. Heb zelf een 4GB geheugenkaartje erin, wellicht kan er ook een 8GB geheugenkaartje in. Helaas is deze smartphone wel een stroomvreter. Telefoon word geleverd met dockingstation, pouch (mooi hoesje) en extra stylus in een luxe verpakking;)

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

Al mijn collegas hebben de Sony Ericsson P1i gehad.(bijna allemaal 7 van de 15 hadden er een) en die wisten niet hoesnel ze die telefoon weg moesten doen. Om de haverklap crashen en op dat moment niet syncroniseerbaar met de mac. Er werd beterschap beloofd met firmware updates die niet kwamen. Het ding deed het overigens prima als je er alleen mee wou bellen en gebeld worden. maar dan is het weer een telefoon met te veel potentie.

Maar het kan dus blijkbaar ook anders;)

Bijdrager
    Josebo.

Hm, als er toch over door wordt gegaan doe ik maar mee.

De Nokia N81 is ook wel een leuke telefoon voor jou, of de nieuwe N85, het kleinere broertje van de N96. Allebei niet zo heel erg duur. En beiden goede muziektelefoons. Nokia biedt sowieso altijd goede geluidskwaliteit! Het internetten heb ik wat minder ervaring mee, maar dat vertrouw ik helemaal toe aan Nokia. Hun schermen zien er altijd erg goed uit! En met Symbian heb je talloze mogelijkheden..

Bijdrager
    1984

Verplaatst van iPod & iTunes

Bijdrager
    iDecide

Misschien een Sony Ericsson W910 of een W760 (Walkman-phones van SE)
    I like phones with big (touch)screens :innocent:

”kasuja”

Al mijn collegas hebben de Sony Ericsson P1i gehad.(bijna allemaal 7 van de 15 hadden er een) en die wisten niet hoesnel ze die telefoon weg moesten doen. Om de haverklap crashen en op dat moment niet syncroniseerbaar met de mac. Er werd beterschap beloofd met firmware updates die niet kwamen. Het ding deed het overigens prima als je er alleen mee wou bellen en gebeld worden. maar dan is het weer een telefoon met te veel potentie.

Maar het kan dus blijkbaar ook anders;)

Heb meteen na aanschaf de plug-in voor syncen van de SE-website (SE = Sony Ericsson) gedownload, dat werkt. Had namelijk voor het aaanschaffen ook diverse keren op internet gekeken of de telefoon te synchroniseren was met de Mac. Hij wil nog wel eens opnieuw opstarten, maar crashen doet die bijna niet. Heb ‘m sinds februari 2008 en mag dus in november al weer een nieuw toestel gaan uitzoeken. Hopelijk is dan de Xperia X1 uit, of een iPhone (zonder problemen ;))

Bijdrager
    Marruk

misschien een belgische iPhone met Vodafone abbo. Zoals vaker vermeld op OMT. best of both worlds:wink:

Bijdrager
    Gastonw
    ”josebo9″

Ben bang dat je ten eerste niet hier thuis hoort, maar meer op een site als deze!

Het is het subforum Gadgets & Lifestyle, waarom zou het dan niet thuishoren hier?

Bijdrager
    Timpie
    ”Gastonw”
    ”josebo9″

Het is het subforum Gadgets & Lifestyle, waarom zou het dan niet thuishoren hier?

Was nhet hetzelfde aan het denken, het is hier toch geen cultgroep waar enkel over apple mag gepraat worden :s

Bijdrager
    Josebo.

I’m sorry, was dit subforum even vergeten! :innocent:

Bijdrager
    Yeti

Maar is wat Marruk zei geen idee?

Bijdrager
    Sietse_

Ik denk dat fje89 in Nederland woont (anders had hij het niet over T-mobile) en dan lijkt me het zeker geen goed idee om een iPhone met abonnement in België aan te schaffen. Nederland is dan buitenland en dan wordt er een ‘bellen in buitenland’-tarief toegepast.. en dat wil je écht niet:P

Bijdrager
    Yeti

Nee, ik bedoel een iPhone uit belgië halen, want in belgië kunnen ze je iPhone legaal sim-lock vrij maken. Dan kan je dus gewoon je eigen abbo houden.

Bijdrager
    Fishstick

Nokia E51, prima ding!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.