12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Frabans

[Opgelost] Ander bureaublad lukt niet

Op mijn MacBook Pro 16″ met Big Sure wil ik het bureaublad veranderen. Dat lukt wel. Maar als ik dan naar het tweede bureaublad veeg dan zie ik het daar niet, en als je terug gaat naar blad 1 is het daar ook weer weg. Iemand hier ervaring mee ?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Night. Reden: Topic opgelost
    Bijdrager
    Buzz

Even getest, en dat heb ik ook, maar niet dat het op het originele bureaublad weer verdwijnt. Sterker nog, ik kan in Big Sur per Screen blijkbaar een andere Desktop Picture instellen. Ik had me altijd afgevraagd waarom dat niet kon, want het leek me juist altijd handig om de verschillende Screens uit elkaar te houden. Misschien is het dus een feature dan een bug. Waarom het dan weer verdwijnt als je terugkeert naar je eerste bureaublad weet ik niet.

Bijdrager
    Frabans

Vreemd. Zodra ik van bureaublad wissel dan is mijn gekozen blad weer weg.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Buzz op 4 december 2020 om 19:59
    Sterker nog, ik kan in Big Sur per Screen blijkbaar een andere Desktop Picture instellen.

Dat kon altijd al. Dat je ingestelde plaatje verdwijnt klopt natuurlijk niet Frabans, is het een van de ingebouwde plaatjes van Apple of een van jezelf?

Bijdrager
    Frabans

Bij beide gebeurd dit.   Maakt dus niks uit.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Uitloggen of herstarten nadat je het plaatje veranderd, helpt dat misschien?

Bijdrager
    Frabans

Na uitloggen of herstarten komen de aangepaste bureaubladen wel tevoorschijn, maar zodra ik wissel van blad 1 naar 2 verdwijnen ze weer.

Sleutelbeheerder
    Night

Misschien eens de display preferences verwijderen?

Bijdrager
    Frabans

Hoe doe ik dat?

Bijdrager
    Frabans

Sorry, probleem is opgelost. Bij het opstarten kwam steeds een programma tevoorschijn: Unsplash Wallpapers en die nam de regie van het bureaublad over. Heb ik nu uitgeschakeld en alles werkt zoals zou moeten.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Pfff…. Tsja.

Sleutelbeheerder
    Night

Wel slim om dat eerst te vermelden 😛

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.