-
Q:
Anchors werken niet HTML
Ik heb een adreslijst in HTML met bovenaan alle letters van het alfabet.
Ik wil nu dat als je op zeg de M klikt, je naar de eerste naam met een M springt.
Alleen werkt het niet: d.w.z: Chrome doe het correct, maar Firefox en IE niet, die springen een regel omlaag en daar blijft het bij.
Wat doe ik fout?Deze code dit bovenaan:
<span class="red"><a href="#A">A </a><a href="#B">B </a><a href="#C">C </a><a href="#D">D </a><a href="#E">E </a><a href="#F">F </a><a href="#G">G </a><a href="#H">H </a><a href="#I">I </a><a href="#J">J </a><a href="#K">K </a><a href="#L">L </a><a href="#M">M </a><a href="#N">N </a><a href="#O">O </a><a href="#P">P </a><a href="#Q">Q </a><a href="#R">R </a><a href="#S">S </a><a href="#T">T </a><a href="#U">U </a><a href="#V">V </a><a href="#W">W </a><a href="#X">X </a><a href="#Y">Y </a><a href="#Z">Z </a></span>
En bij de lijst steeds een A tag met name=“M” etc. (kan ik niet tonen, die wordt opgegeten in de CODE tag)
Ik ben eruit. Probleem is niet eens zozeer of je name of id gebruikt, maar het al dan niet aanwezig zijn van content in tussen de tags. Ik had een lege A selector en daarna een lege DIV met ID selector, en dan doet ie het niet. Nu zit de div om het hele element heen en dan gaat het goed.
Het DOM onderdeel mag dus niet leeg zijn!!!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.