5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    jerommeke

aMSN

Ik kan het op internet nergens vinden, maar wat betekend een rood kruis bij het icoontje van een contact in aMSN? Heeft hij of zij mij niet in de contactenlijst, of ben ik door hij of zij geblokkeerd?

Is er ook een gratis mogelijkheid om erachter te komen of ik door iemand geblokkeerd ben?

groet,
    Jerommeke

Bijdrager
    Bitcrumb

Rood kruisje betekent dat je niet meer in hem of haar lijst voorkomt.

Bijdrager
    GetaMac

Dan sta je dus niet in zijn/haar lijst, maar je bent ook niet door hem/haar geblokkeerd.
    Een MSN blockchecker werkt al jaren niet meer, sind Micro$oft jaren geleden een lek in haar systemen heeft gedicht. Sommige sites bieden een blockchecker aan, maar deze werken niet en in het ergste geval hebben ze als doel je MSN wachtwoord te stelen.

Bijdrager
    noxius
    ”Kevin

Dan sta je dus niet in zijn/haar lijst, maar je bent ook niet door hem/haar geblokkeerd.
    Een MSN blockchecker werkt al jaren niet meer, sind Micro$oft jaren geleden een lek in haar systemen heeft gedicht. Sommige sites bieden een blockchecker aan, maar deze werken niet en in het ergste geval hebben ze als doel je MSN wachtwoord te stelen.

Dit werkt toch wel?

http://msn.blocked.nl

Bijdrager
    GetaMac
    ”noxius”
    ”Kevin

Dit werkt toch wel?

http://msn.blocked.nl

Tenzij je MSN contactpersoon de optie ”Alleen gebruikers in de lijst Geaccepteerd kunnen mijn status zien en berichten verzenden. Blokkeer alle andere gebruikers.” heeft uitstaan, werkt er geen enkele blockchecker. Vrijwel iedereen heeft die optie aan staan, daarom heb je niks aan die blockcheckers.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.