9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    drcosmo

Amerikaanse Time Capsule kopen

Hey,

Ik zou me een Time Capsule laten meebrengen uit Amerika. Deze is hier toch ook perfect te gebruiken he? Mits een klein verloopstekkertje van enkele euro’s om van een amerikaans stopcontact naar een belgisch te gaan… Of zie ik iets over het hoofd?

Ik heb de search reeds gebruikt, maar vond niet echt iets bruikbaars…

Alvast bedankt:)

Gast
    Anoniem

Mij lijkt het te moeten lukken

Bijdrager
    MrAcid

Gaat gewoon lukken. Je hebt alleen wel kans dat je nog invoerrechten moet betalen.

Bijdrager
    George Morel

Heeft Apple nog steeds kanaal 12 en kanaal 13 niet in gebruik op Amerikaanse apparaten? Of is dat opgehouden na de PowerBook periode. Ik zou daar zeker even wat meer informatie over inwinnen.

En hoe zit het met garantie? Ik weet dat een Amerikaanse iPhone en Apple TV geen garantie hebben in Nederland.

Bijdrager
    dspiers

Ik heb ook een TC vanuit de VS. Werkt prima. Helemaal geen probleem. Gewoon ander snoertje kopen bij de Handyman en dan ben je klaar.

Bijdrager
    victor93

ik wil graag ook een TC uit de v.s laten halen maar wat moet ik betalen voor de invoerrechten ??

Bijdrager
    zazaf

Ik heb ook een TC uit Amerika, en uit mijn andere topic (geen verbinding met time machine) blijkt wel dat ik aardig wat problemen heb. Kan echter niet uitsluiten dat ik die ook had gehad met een Nederlandse TC. Zou er dus (ivm kostenbesparing) gewoon voor gaan… Alhoewel mijn enthousiasme (hopelijk tijdelijk) over de TC wat minder is nu.

Bijdrager
    drcosmo

Prima, bedankt voor de reacties;)

Bijdrager
    ibobi

Hier ook geen problemen met een Time Capsule uit Amerika. Na alle verhalen op dit forum wel wat sceptisch geworden, maar de snelheid valt me alleszins mee (eerste kopie (400Gb) met ethernet kabel gemaakt). Inderdaad geen kanaal 12 en 13.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.