28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    Taconew

Amerikaanse series online bekijken in Nederland

Ik zou graag online series willen bekijken van amerikaanse websites zoals bv Prison Break en voor mijn vriendin de afleveringen van Desperate Housewives. Helaas krijg ik de volgende melding: Thank you for your interest in FOX.
    This episode is currently only available to viewers living in the United States.

Ik heb al gekeken of het werkte met een proxy in the US maar dat werkte niet:-(

Wie o wie…
    Test

Bijdrager
    ollebolle
    Bijdrager
    jspr

Komt ie dan: tip van de dag!

http://www.ninjavideo.net/index.php [size=9:6cda1e8fb4](echter zijn er wat streaming problemen op dit moment, maar daar wordt aan gewerkt)[/size:6cda1e8fb4]

Bijdrager
    Pieterr
    ”ollebolle”

via hotspotshield

Hmmmm http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=135149

Bijdrager
    ollebolle
    ”Pieterr”
    ”ollebolle”

via hotspotshield

hier geen problemen, ik laat het wel niet in mijn login-items staan, maar voor andere reden.

Bijdrager
    .Arne
    ”ollebolle”
    ”Pieterr”
    ”ollebolle”

via hotspotshield

hier geen problemen, ik laat het wel niet in mijn login-items staan, maar voor andere reden.

Ook totaal geen problemen mee gehad. Prima app imo.

Moderator
    unSOUND

Meestal staan ze een uurtje later in HD op de nieuwgroepen… Zo doe ik het… :D

Bijdrager
    Лукас

Hehehe… Denkt aan The Office:D

Bijdrager
    Taconew

Bedankt voor de reacties!

@unSOUND

Ik loop nog redelijk wat afleveringen achter die ik niet kan vinden in de nieuwsgroepen:-(
    Streamen vanaf Fox zou scherpe beelden moeten opleveren zonder bufferen, maar tsja… *niet mogelijk*.

Bijdrager
    Лукас

Via een proxy werkt wel als de server aan de andere kant niet ziet dát je een proxy gebruikt, in veel gevallen is dat wel zo.

Probeer NetShade es, een programma’tje waarmee je proxy’s kunt kiezen. Alleen voor mac. Zelfs OMT trapt in de vlaggetjes..:P

Inactief
    Anoniem

Klopt..

Moderator
    unSOUND
    ”Taconew”

@unSOUND
    Ik loop nog redelijk wat afleveringen achter die ik niet kan vinden in de nieuwsgroepen

Vreemd. De series die ik volg staan steevast een uur later in HD op usenet…

Bijdrager
    Taconew

Ik was gestopt met kijken in seizoen 3:-( Er staan nu voornamelijk afleveringen van s4 op internet.

Moderator
    unSOUND
    ”Taconew”

Ik was gestopt met kijken in seizoen 3:-(

…[size=7:52d3610616]link verwijderd[/size:52d3610616]

Bijdrager
    roy

Goede server, goede retentie, en alles full HD;)

bekijk http://www.yabse.nl eens

@unSOUND
    : welke server gebruik jij?

Inactief
    Anoniem

tijd voor een groot usenet topic ?

Ik gebruik Eweka!

Moderator
    unSOUND

Volgens mij dwalen we nu wel een beetje af… :|

Bijdrager
    Gblbb

Als je de #1 manier van download nog niet kent: private torrents (gratis, snelst online, snelst binnen), moet je het eens proberen op publieke sites. Daar staan alle 4 seizoenen van Desperate Housewives ook in DVDRiP op. Voor recente rips kun je … checken

Moderator
    Poezenbeest

We dwalen inderdaad af… deze topic gaat inmiddels niet meer over het bekijken van streams, maar over de plekken waar je de series vandaan kan halen…

Lijkt me geen slim plan…

Bijdrager
    Neptunus

Met als verschil dat het bekijken van Amerikaanse streams in Nederland illegaal is, en het downloaden via torrent of nieuwsgroepen niet…

Wat moet nou aangewakkerd worden?

Moderator
    Poezenbeest

Eindeloze discussie… het laatste is in ieder geval niet gewenst hier… zeker niet met directe links…

Bijdrager
    trabant
    ”Neptunus”

Met als verschil dat het bekijken van Amerikaanse streams in Nederland illegaal is

Wat is er illegaal aan Amerikaanse streams in Nederland bekijken? Oh, de filmbonzen willen dat niet?
    Laten zij nou toevallig hier niet de wetgevende macht zijn…

Bijdrager
    Neptunus

Amerikaanse streams bekijken via een omweg is illegaal om dezelfde reden als dat je alleen OS X mag installeren op een Apple Computer.

Moderator
    Poezenbeest

Je mag OSX alleen op een Apple installeren omdat dat in de overeenkomst staat, die je met Apple sluit, zodra je de gebruikersvoorwaarden accepteert. Illegaal (tegen de wet in) is het dus niet… hetzelfde geldt voor het schenden van de overeenkomst met bijvoorbeeld FOX of NBC… Het (meewerken aan) verspreiden van werken, die door de auteurswet worden beschermd, is daarentegen wel een strafbaar feit volgens Nederlandse wetgeving. Een groot verschil dus.

Nu is het dus nog steeds de vraag of je door middel van een proxy of een anonieme server naar die streams kan kijken…

Bijdrager
    jspr

Heeft iemand een idee hoe je die Fox movie player moet installeren?

http://www.fox.com/fod/includes/moveinstall/index.htm

Als ik op ‘install now’ klik, dan krijg ik een lege pagina……

Bijdrager
    Sanjeev

Wat ik gewoon doe is
    http://www.eztv.it (torrents) checken dan klik op 1 van de namen van de shows, Utorrent opent en begint te downloaden:D

Erg makkelijk

Bijdrager
    Neptunus
    ”Zerk”

Je mag OSX alleen op een Apple installeren omdat dat in de overeenkomst staat, die je met Apple sluit, zodra je de gebruikersvoorwaarden accepteert. Illegaal (tegen de wet in) is het dus niet… hetzelfde geldt voor het schenden van de overeenkomst met bijvoorbeeld FOX of NBC… Het (meewerken aan) verspreiden van werken, die door de auteurswet worden beschermd, is daarentegen wel een strafbaar feit volgens Nederlandse wetgeving. Een groot verschil dus.

Nu is het dus nog steeds de vraag of je door middel van een proxy of een anonieme server naar die streams kan kijken…

Laat ik zeggen, als Apple of FOX het voor de rechter brengt winnen ze. Dat noem ik dan voor het gemak illegaal.:wink:

En voor het tweede punt: aangezien ik op dit forum al veelvuldig heb gelezen dat het downloaden van materiaal wat door de auteurswet wordt beschermd niet illegaal is in Nederland – enkel het aanbieden van het materiaal zou dat zijn – lijken mij torrents downloaden niet illegaal.

Volgens mij staat mijn bewering nog.. Bewijs het tegendeel, ik ben ook geen jurist.:wink:

Bijdrager
    DouweM

Agree met Neptunes, maar als ik het goed heb begrepen:
    Muziek downloaden = legaal
    Muziek delen (uploaden) = illegaal
    Films/Software downloaden/delen = illegaal

Had ik volgens mij ergens gelezen. En aangezien series tellen als films, is het illegaal.

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.