10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    IcyDragon68

Amerikaanse iTunes Store

Er zijn een aantal producten op de Amerikaanse iTunes Store die je niet in de Nederlandse kan vinden en deze producten wil ik graag hebben. Wat zal ik doen?

Bijdrager
    Targaryen

Wat jij zal doen? Geen idee… misschien tips volgen die hier gepost worden?

Je kunt eenvoudig een VSA-account aanmaken. Je plukt een adres van google maps uit de VSA, je downloadt een gratis app uit de store en klaar is Kees.

Bijdrager
    aruba

Zoals ik, een ID nemen op USA site, zoek een adres in de USA,maak niet uit welk.En als je dan een bv 20 dollar USA kaart koopt kan je deze bij aankoop van een app.gebruiken om te betalen,ik heb ID van verschillende landen.
    Werkt als een trein!

Bijdrager
    IcyDragon68

En de gegevens dan? Kan ik dezelfde gegevens gebruiken als bij mijn Nederlandse account?

Bijdrager
    aruba

ik gebruik zelfde password voor alle ID,maar alleen adres moet in land zijn van waar je ID van aanvraag,bv een holiday inn USA or whatever.

Bijdrager
    IcyDragon68

Ok, bedank.

Bijdrager
    azertyuiop

Kan dat dan via creditcard? Bij mijn weten moet je dan ook echt in de USA wonen om een Amerikaanse creditcard te kunnen gebruiken.

Wat dacht je van itunescode.nl is super handig en je kan betalen met wat je wil, gebruik het al jaren zo voor USA gift cards.

Bijdrager
    Targaryen

Een credit card gaat inderdaad niet werken. Om iets te kopen in de VSA-store maak je het best gebruik van iTunes kaarten met dollars. Die kun je kopen via diverse sites waaronder die die apple guy vermeldt.

Bijdrager
    aruba

Zoals ik al meedeelde een kaart kopen us of euro,voor welk land je wil gebruiken,een creditcard is bijna niet te gebruiken met Apple vandaar die kaarten.

Bijdrager
    aruba

En. Niet te gbruiken credt card van buiten usa voor AAN kopen in de usa.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.