29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:

Bijdrager
    ElectricCat

America’s Army voor Mac is er.

America’s Army is uit en te downloaden:

http://www.insidemacgames.com/news/story.php?ID=8050

Bijdrager
    Pink Grapefruit

Heel mooi. Heb het wel eens op een PC gespeeld… Errug vet spel. En helemaal gratis. Wat wil een mens nog meer… (Behalve woonruimte in Tilburg :cry: )

Alleen nog heel even wachten tot dat mijn G5 binnen is. Want mijn PowerBook G4 kan dit wel vergeten.

Bijdrager
    Matthias

Daar ben je uren aan bezig om dat spel te downloaden! Via MacGameFiles duurde het ongeveer 6 uur (± 16 Kbps) ! En bovendien voldoet mijn iMac G4 maar juist aan de minimale eisen. :evil: Ik heb dus zo mijn bedenkingen bij hoe dat spel zal draaien…

1 voordeel heeft het wel, het is gratis, maar ja, dat is dan ook alles.

Iemand een sneller alternatief?

Bijdrager
    BlaH

Niet zo zeuren:P wees blij dat mac steeds een gewaardeerder game platform wordt. En als je een beetje op het forum van A|A rondneust lijken de minimale systeem eisen niet zoveel te zeggen.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Afschuwelijk,

Kijk eens naar de trailer. http://www.apple.com/games/trailers/americasarmy/
    Het is je reinste propaganda voor het Amerikaanse leger. Die heroische muziek, de jubelende koren…

En bij insidemacgames kan je het dan gratis downloaden, bij Apple vragen ze $5,95 die rechtsteeks naar het Amerikaanse leger gaat ????

Note: You must pay a $5.95 premium download fee to the U.S. Army before download will take place. See download link for details.

Bah !!

Bijdrager
    aphez

”EagerB0bNerd”

Afschuwelijk,

Bah !!

zo, jij doet je naam geen onrecht aan! Ik vind het perfect bij Amerika
    passen dat heroische en gezaguitstralende imago! Zoals ze ons hielpen
    met het marshall plan, en zoals ze de oorlog met irak aangaan! Ik wou
    dat ik Amerikaan was, ipv in dit landje met zo’n linkse trut als koningin,
    die nog macht heeft ook (jaja, het lijken de middeleeuwen wel)…

Geef mij Amerika maar… En het is raar dat apple geld vraagt als de rest
    het gratis aanbied. Maar als het naar het leger gaat is dat geen probleem!

Dus liever Amerika, dan een verzorgingsstaatje waar alleen invaliden en
    mongolen en immigranten kunnen rekenen op de overheid ten koste van
    alles! Zoals de hardwerkende ondernemers…

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”aphez”

”EagerB0bNerd”

Afschuwelijk,

Bah !!

zo, jij doet je naam geen onrecht aan! Ik vind het perfect bij Amerika
    passen dat heroische en gezaguitstralende imago! Zoals ze ons hielpen
    met het marshall plan, en zoals ze de oorlog met irak aangaan! Ik wou
    dat ik Amerikaan was, ipv in dit landje met zo’n linkse trut als koningin,
    die nog macht heeft ook (jaja, het lijken de middeleeuwen wel)…

Geef mij Amerika maar… En het is raar dat apple geld vraagt als de rest
    het gratis aanbied. Maar als het naar het leger gaat is dat geen probleem!

Ja zo is het ! Ik vind het ook perfect bij Amerika passen. Het is goed dat dit spel er is, zodat onze jongens voorbereid kunnen worden op hun door God gegeven taak. (Onze God , wel te verstaan, niet Allah!!) Ik hoop wel dat het spel een beetje realistisch is, dat je ook Britse soldaten kan doden, onschuldige burgers kan verminken en je “maten” kan horen gillen van de pijn als hun benen eraf geblazen worden !!
    Maar dat zal wel weer niet….

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Maar als het naar het leger gaat is dat geen probleem!

Vergeet je dan niet die $5,95 te betalen, voor de goede zaak ?

Bijdrager
    Pn
    ”EagerB0bNerd”

Afschuwelijk,

Kijk eens naar de trailer. http://www.apple.com/games/trailers/americasarmy/
    Het is je reinste propaganda voor het Amerikaanse leger. Die heroische muziek, de jubelende koren…

En bij insidemacgames kan je het dan gratis downloaden, bij Apple vragen ze $5,95 die rechtsteeks naar het Amerikaanse leger gaat ????

Note: You must pay a $5.95 premium download fee to the U.S. Army before download will take place. See download link for details.

Bah !!

He gozer, je USA bashing hoort hier niet thuis. Als je problemen met hebt spel hebt, dan download je hem toch lekker niet?:evil:

Verder, die $5.95 download fee heb je ook bij sommige AA mirrors voor de PC versie (zoals Akamai). Dat is nu eenmaal de voorwaarde die de desbetreffende mirror aan download stelt. Maar dit staat ook al in het AA artikel op de macosx.nl frontpage. Moeilijk he, lezen?

Bijdrager
    EagerB0bNerd

He gozer, je USA bashing hoort hier niet thuis. Als je problemen met hebt spel hebt, dan download je hem toch lekker niet?:evil:

Dude,
    Ik heb geen problemen met het spel. Er gaat niets boven een lekker potje fraggen. Maar het is een product van het Amerikaanse leger, met een politiek doel. Oa het rekruteren van soldaten en het verheerlijken van hun “heroische” werk. Ik doe niet aan “USA bashing”, ik verbaas me wél over het feit dat Apple dit promoot. Hier is het niet gebruikelijk dat bedrijven zich inlaten met politiek, zeker niet in het geval van een oorlog die zo omstreden is.

En of het vragen van geld voor een download op AA mirror nou vaker voorkomt of niet, feit is dat er staat dat het geld naar het leger gaat. Of kan ik echt niet lezen ?

You must pay a $5.95 premium download fee to the U.S. Army before download will take place. See download link for details.

Bijdrager
    MacAttack

Even opmerken dat MacOSX.nl geen politiek forum is, maar iemand mag wel zijn mening geven over het spel. Ik zelf vind het ook maar een ordinaire promotiestunt voor het amerikaanse leger en ga het zelf daardoor ook niet downloaden.

Maar pro en contra amerika discussies kunnen beter op een politiek forum worden uitgevochten. :?

Bijdrager
    aphez
    ”EagerB0bNerd”

Damn… Een beetje teveel publieke omroepen gekeken met die pvda
    promotie programma’s zoals kopspijkers, lagerhuis en het nos journaal…

Ik hoop dan maar door hebt dat je door dat journaal ook verkeerd wordt
    ingelicht met een politiek doel, mooi voorbeeld: Berlusconi. Ze laten maar
    één kant van het verhaal zien… Dat doen ze ook met Amerika… Eigenlijk
    is Bush de grote misdadiger en niet Hussein… volgens de noss

En als je het leuk vindt om te fraggen (en verlangt allies neer te knallen
    en ze kunnen horen schreewen =>> F R E A K :sealed: :o ) doe dat dan
    want je staat toch boven het propaganda doel… Iedereen begrijpt wel dat
    dit met een bepaalt doel is uit gebracht… Al dit linkse gezeur hoef je echt
    niet mee aan te komen…

Maar ga jij maar wat engelse soldaten neerknallen… dan ga ik achter de
    vijand aan, want ik weet maar al te goed wie dat is!

Bijdrager
    Haddock
    ”aphez”

…Dus liever Amerika, dan een verzorgingsstaatje waar alleen invaliden en mongolen en immigranten kunnen rekenen op de overheid ten koste van alles! Zoals de hardwerkende ondernemers…

Heej jongens, Wimpie Bosboom is uit de as herrezen! Wat een BLABLABLA.:x Rechts of links het maakt mijn niet uit maar laat dit ongenuanceerde geklaag van de ‘hardwerkende ondernemer’ hier alsjeblieft achterwege!

tot zover deze uitzending van ‘Dat willen we even kwijt’…

Bijdrager
    zakalwe

Het maffe aan AA:O is dat je altijd een Amerikaanse soldaat speelt, welke zijde je ook kiest. De tegenstanders zijn dan automatisch ‘rag-heads’.

Het gekke is eigenlijk dat de wapens van OpFor (opposing forces) een tikkie beter zijn (minder kogels nodig om iemand om te leggen).
    Maar aangezien je beiden met US wapens schiet (vanuit ieders gezichtspunt bekeken) snap ik daar niks van… soort van Matrix gevoel krijg je ervan…;)

[off-topic]
    “Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies.” – Groucho Marx
    [/off-topic]

Bijdrager
    Jesper

Hoe kan ik nou in hemelsnaam een account maken? http://www.goarmy werkt niet. En ik heb ook al een user en server nogwat geregistreerd maar tis echt een grote rotzooi, alles moeje daar registreren.

Iemand die me kan helpen? :P

Bijdrager
    boesboes
    ”aphez”

OOh, als je dan toch niet voor het verzorginsstaatje bent, dan verlang ik tot jij eens zwaar ziek bent of geen werk vind. Dan zul je misschien blij zijn dat dit bestaat!! We mogen er trots op zijn in europa, we moeten het koesteren! Eenmal ziek en werkloos mag je hier dan op macosx komen bedelen voor het goede doel:

een arme zieke macosx die geen geld meer heeft om z’n ziekenhuisfacturen te betalen, laat staan een mooie nieuwe mac :D

Ik wens je nog vele hardwerkende jaren toe…
    Je hebt via je belastingsgeld zeker al mensen geholpen!
    Dus euh, denk eens 2 keer na voor je iets zegt als dit

Bijdrager
    HRH

Off topic en @ aphez:

We hebben MEER links gezeur nodig (om het rechtse gebral de wereld uit te helpen), MEER USA bashing (om ze de arrogantie af te leren) en MINDER geld voor welk leger dan ook, dus zeker geen $5,95 voor de Amerikanen.

Overigens, het Marshall plan was pure economie (net als de oorlog in Irak). Het levert de USA meer op dan dat het kost. Tel uit hun winst.

En als Trix links is vreet ik m’n hoed op.

Bijdrager
    Macfan1965

MODEREREN !!!!!!!!!

Naar “Politiek geneuzel”………anders SLOTJE

Bijdrager
    dino2

Is er geen mogelijkheid om het spel NIET online te spelen? Zelfs de ‘soldier training’ mode moet via het web.

Bijdrager
    dino2

Jaaaa… gevonden. de training mode speelt ofline. man… wat is dit spel traag! Heb een powerbook 1ghz met 1024mb ram. Unreal tournament speelt als een trein, maar america’s army is heel sloom. Niet voor niets geven ze op hun site een 1.25 ghz Mac als vereiste op.

Bijdrager
    aphez
    ”boesboes”

Pure waste of money, in zekere mate moet er een zekerheid stelsel zijn,
    maar niet zoals wij die nu kennen… Dus geen hoge uitkeringen voor WAO’ers
    etc…

Dan gaan “ze” vanzelf wel werken, gelukkig hoef “ze” niet te nuanceren want
    je weet precies wie ik daarmee bedoel. (mensen die niet werken, afkomst
    maakt me niets uit)

Dus ik heb liever dat de koppeling onmiddelijk van de uitkeringen afgaan, en dat alle uitkeringen precies genoeg zijn om van te leven (brood en water) en zorg eerst maar’s dat de werkende mensen wat meer tegemoed
    komen, Zoals die vreemde soorten premies en belastingen afschaffen
    (misschien van gehoort: reprorecht?) Als werkende wordt je compleet
    kaalgeplukt door struikrovertje overheid en alle werklozen worden verzorgt
    tot en met.

Als je thuis komt kan je niet parkeren omdat de werklozen hun auto’s al
    een paar weken voor je deur hebben staan…

Bijdrager
    macxa4
    ”dino2″

Jaaaa… gevonden. de training mode speelt ofline. man… wat is dit spel traag! Heb een powerbook 1ghz met 1024mb ram. Unreal tournament speelt als een trein, maar america’s army is heel sloom. Niet voor niets geven ze op hun site een 1.25 ghz Mac als vereiste op.

Ja ik schrok ook al een beetje van de systeemeisen, weet iemand of het enigszins op m’n 1ghz eMac kan draaien?

Bijdrager
    boesboes
    ”aphez”
    ”boesboes”

Pure waste of money, in zekere mate moet er een zekerheid stelsel zijn,
    maar niet zoals wij die nu kennen… Dus geen hoge uitkeringen voor WAO’ers
    etc…

Dan gaan “ze” vanzelf wel werken, gelukkig hoef “ze” niet te nuanceren want
    je weet precies wie ik daarmee bedoel. (mensen die niet werken, afkomst
    maakt me niets uit)

Dus ik heb liever dat de koppeling onmiddelijk van de uitkeringen afgaan, en dat alle uitkeringen precies genoeg zijn om van te leven (brood en water) en zorg eerst maar’s dat de werkende mensen wat meer tegemoed
    komen, Zoals die vreemde soorten premies en belastingen afschaffen
    (misschien van gehoort: reprorecht?) Als werkende wordt je compleet
    kaalgeplukt door struikrovertje overheid en alle werklozen worden verzorgt
    tot en met.

Als je thuis komt kan je niet parkeren omdat de werklozen hun auto’s al
    een paar weken voor je deur hebben staan…

mjah, in belgië is dat hier een heel ander systeem

maar euh, genoeg geld voor brood en water.
    Wel, hier in belgië krijg je als werkloze een uitkering van 870 euro…
    Neem dan 500 euro voor uw klein kamertje of huisje dat je huurd, dan hou je nog 370 euro over.
    Net genoeg voor eten, drank, kleren, electriciteit en/of gas te betalen…

Dus euh, overdreven veel krijgen ze niet. En denk je echt dat al die werklozen liever elke dag thuis zitten, geen geld hebben voor een leuke cd, een computer, een reisje… denk je echt dat ze zo geheel hun leven verder willen? neen, ze willen weldegelijk werk, ze vinden gewoon geen,
    dus dan is je taak als overheid om ze te onderhouden.
    En als elke werkende nederlander/belg een marginaal klein deeltje afstaat van z’n loon, dan moeten die mensen ook niet in een sukkelstraatje belanden.
    Prachtig systeem toch! In feite mag je trots op jezelf zijn. dat je belastingen betaalt, en andere mensen helpt, een kans geeft.

En euh, als die werkloze een auto heeft, wat is daar mis mee?
    niets toch?

Ik versta wel wat je bedoelt. Er zijn er inderdaad die profiteren, voor andere is het ook een middel om er weer bovenop te geraken…
    Maar het is niet omdat er een paar van profiteren dat je heel dat systeem afschaft hé.

Als werkende word je volledig kaalgeplukt?
    Oh ja? heb je dan zo te klagen?

Ik vind je uitspraken zeer rasistisch.

Denk je echt dat het in amerika beter is?

daar leeft een hele hoop mensen, ik weet niet juist hoeveel…
    onder de armoedegrens…

Als je daar geen job hebt, omdat het economisch slecht gaat, omdat er bvb te veel automacaniciens zijn, omdat ze u niet meer willen in het bedrijf,

en je vindt dan geen werk. Welk systeem is dan het best?
    Daar krijg je hoe langs om meer een klasseverschil, hier in europa ook, maar zo erg zal het hier nooit worden, dankzij ons zorgsysteem.

welja, kzal er maar over stoppen, zo kunnen we nog uren door gaan.
    Ik heb wel zin:)

jij ook?:)

Bijdrager
    Haddock
    ”boesboes”

daar leeft een hele hoop mensen, ik weet niet juist hoeveel… onder de armoedegrens…

Volgens de laatste cijfers leven er 33 miljoen Amerikanen onder de armoedegrens. Maar je bespaar je de moeite boesboes, want ik vermoed dat aphez niet zo gevoelig is voor dit soort info…:?

Bijdrager
    boesboes

33 miljoen, op 290 miljoen inwoners

Welja, 1 tiende van de bevolking.

toch leuk hé, dat systeempje daar.

Bijdrager
    aphez

Wat boesboes zegt klopt allemaal…

Er is niets mis mee als je een marginaal deel van je inkomen moet afstaan
    aan werklozen en immigranten. Maar als de belastingen en premies zo
    gigantisch hoog zijn als in Nederland, dan houdt een persoon met een baan
    elke maand geen cent over, over zelf dingen mee te doen waar hij hard
    voor werkt. Dus waarom zou die werkloze dat dan wel moeten kunnen…

Je draait zaken om, een werkende zou privileges boven een werkloze
    moeten hebben zoals een mooie computer, een auto of een mooi huis. Het is toch op z’n minst normaal dat iemand die niet werkt het minder breed
    zou moeten hebben dan een werkende…

In Nederland is de BTW bijna 20% in Amerika op z’n hoogst 6% (verschilt
    per staat), Uitkeringen zijn daar lager en ondernemers hebben de kans om
    te ondernemen. (In Nederland wordt je dat telkens moeilijker gemaakt,
    waarom denk je dat er nu overal om je heen lege bedrijfspanden staan en
    er allemaal bedrijven failliet gaan?)

Waarschijnlijk heeft links niet door dat het de middenstand is en de kleine –
    en middelgrote ondernemingen zijn die de kar voorttrekken…

Ik hoop dat ze allemaal gaan emigreren, strax zitten jullie dan echt tussen
    alle invaliden onderontwikkelde immigranten… Dan kunnen ook de linkse
    sunsidievangers gaan betalen…. eens kijken hoe snel jij dan gaat klagen.

En boesboes, weet jij wel wat rascisme is? Ik heb het hier niet over
    onderscheid tussen verschillende rassen, sterker nog, ik nuanceer mij in
    voorgaande berichten zelfs door te zeggen dat de afkomst van personen
    mij niets uitmaakt… Eigenlijk zou er een straf moeten staan op dit soort
    uitspraken, want he is een erg zware betichting… Maar ik ben het ondertussen
    wel gewent dat de geindoctrineerde linxen niet verder komen dan rascisme…

Bijdrager
    macxa4
    ”boesboes”

33 miljoen, op 290 miljoen inwoners

Welja, 1 tiende van de bevolking.

toch leuk hé, dat systeempje daar.

Hm ja, op zich is het systeem in Nederland wel oke, maar wat we nu zien is dat er een steeds grotere groep mensen komt die geld kost (vergrijzing, niet-opgeleide vreemdelingen, buitensporig veel WAO-ers), en de groep mensen die het moet betalen steeds kleiner wordt. Als hier niks aan gedaan wordt zal Nederland over 30 jaar failliet zijn. Om uitkeringstrekkers te stimuleren wel te gaan werken moeten inderdaad de uitkeringen geminimaliseerd worden en zo het verschil in inkomen tussen de werkenden en niet-werkenden flink worden vergroot.

Maar ik denk dat het beter is dat deze discussie elders wordt voortgezet…

Bijdrager
    drscsi

Dit is idd geen discussie voor MacOSX.nl. Ik vind schietspellen sowieso niet leuk, tenzij ze leuk zijn natuurlijk. :wink:

Tijd om actie te ondernemen voor de groene mannetjes of vrouwtjes.

[size=9:5d743e6585]Dennis?[/size:5d743e6585]

Bijdrager
    MacAttack

[mod:5d5f73ff0c=”MacAttack”]Zoals ik al zei is dit fourm niet politiek getint, iedereen mag een mening hebben over politiek maar deze topic gaat over een spel.[/mod:5d5f73ff0c]

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.