3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    maccafan

Alweer?? Traag Safari en Firefox op internet de laatste tijd

Voor ik begin: Ja ja…ik heb al vele draadjes gelezen over dit onderwerp, maar nog niet de oplossing gevonden! Zoekfunctie gebruikt op dit forum en bij Google…. daarom een nieuw draadje!

De laatste tijd gaat mijn internet op mijn iMac zo traag, dat het irritant is. Op de andere pc en iPad komt internet gewoon snel binnen. De omstandigheden zijn niet veranderd, dus geen nieuwe router, nieuwe muren, nieuwe magnetron enz.
    Als ik opstart als gast gaat internet als vanouds (dat lijkt zo tenminste). Er is dus wat verkeerd in de configuratie denk ik. Ik heb bij netwerk-instellingen gekeken en die zijn exact hetzelfde (mijn account en gast-account), dus dat is het ook niet. Ook de DNS-servers zijn identiek. Wie kan mij even verder op weg helpen, want ik kom er niet meer uit hier in Noorwegen! Ik hoop op Nederlandse hulptroepen en goede tips!

Hartelijk dank alvast

Bijdrager
    Stirf

Schakel je plug ins eens uit.

Bijdrager
    maccafan

Dank je voor je snelle reactie. Geprobeerd , maar helpt niet. Probleem is trouwens zowel bij Firefox als bij Safari. Zo nu en dan laad een pagina snel (oftewel normaal) en andere keren duurt het eindeloos lang of laad ie niet. Trouwens ook bij gast-account hetzelfde probleem helaas. Nogmaals bij de iPad en pc met windows geen probleem met wifi en het downloaden van pages.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.