12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    rolandvrut

Alweer ‘maantje’ over front-camera iPhone 6

Hey!

Ik heb een hele tijd geleden dat probleem gehad met het ‘maantje’ dat over de front-camera van m’n iPhone heen komt. Toen naar Apple Amsterdam geweest en scherm laten vervangen. Nu is het probleem weer terug maar mijn iPhone is inmiddels buiten de garantie van 1 jaar. Vroeg me nu dus af of ze daar niet lastig over gaan doen. Iemand die daar ervaring mee heeft?

Bijdrager
    NoPlasticPhones

Normaal gezien kan je beroep doen op je het tweejarig Europees Consumentenrecht. Heb ik ook net gedaan, en m’n telefoon is bijna 2 jaar oud. Je kan rechtstreeks naar een Apple Store gaan, of contact opnemen met de helpdesk (dan regelen ze het met UPS en ben je je telefoon langer kwijt.)

Bijdrager
    proton

Heb ik ook ervaring mee. Ik heb 5 toestellen gehad in 1,5 jaar waarbij het voorkwam. Ben nu met korting overgestapt op een iPhone 6S.

Bijdrager
    rolandvrut

Dus eigenlijk doen ze er bij Apple niet zo moeilijk over? Mooi! Dank voor de reacties!

Bijdrager
    brusk

Doen ze inderdaad niet zo moelijk over, claimen onder consumentenrecht. Maar wel bij punt van aankoop. Dus heb je je iPhone in de Apple Store of op Apple.com gekocht, dan kun je gewoon langs in de store.

Bijdrager
    Rensvw

Ik heb het ook al een hele tijd, maar bij mij heb je er geen last van. Is dat bij jou wel het geval? Dat je het maantje op de foto ziet?

Bijdrager
    rolandvrut

Ik zie het (nog) niet op de foto, maar heb wel gelezen dat dat wel kan komen op de langere termijn. Dus ik ben er liever op tijd bij dan te lang wachten en het dan op foto’s zien. En het staat natuurlijk ook niet zo mooi :).

Bijdrager
    NoPlasticPhones

Zo’n duur apparaat moet gewoon perfect zijn. Je telt wat meer neer dan voor andere telefoons met vergelijkbare specs, maar je krijgt in ruil wel een goede service én een apparaat dat technisch tot op het schroefje juist in elkaar zit.

Ik heb werkelijk voor ieder rammeltje of klikje Apple gebeld, deden ze nooit moeilijk over. Laat het maar vervangen, het is gratis:)

Bijdrager
    Rensvw

Ik heb net de Apple store even gebeld en die gaf aan dat je gewoon terug kan komen, ook buiten de 1 jaar garantie.

Sleutelbeheerder
    Night

En… ter voorkoming kun je ook beter foto’s overdag maken. ’s Nachts heb je vaker last van de maan :evil:

Geblokkeerd
    Anoniem

Of de iPhone uit het hoesje halen, voor hetfotograveren;-)

Sleutelbeheerder
    Night

En niet je vinger te dicht bij de lens houden…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.