21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Wat is jouw dag om nóóit te vergeten?

Het was vandaag alweer een dag om nooit te vergeten….. Na de aardschok van gisteren – Strawberry fields forever…. – was het vandaag mijn verjaardag. Op mijn werk wilde ik iets halen om te tracteren, maar de directeur stuurde al iemand om gebak te halen. Omdat ik bezig was de nieuwe Office 2011 op de iMacs te installeren, het enige stuk Microsoft dat we als Appelaars nog steeds moeten blijven dulden en dat – volgens mij – als een Trojan Horse heel stiekum in onze Macs spionneert en in het diepste geheim informatie doorspeelt aan Microsoft om zo Windows nog weer ’s wat te kunnen updaten. Want zeg nou zelf we hebben altijd onze trots. We hebben iWork met Keynote, Pages en Numbers, maar toch blijft dat wat tweede keus en wachten we steeds weer met smart tot de mannen van Bill eindelijk weer een nieuwe Office voor Mac in elkaar hebben geknutseld.

Mijn geluk kon dus niet up toen ik een licentie op de nieuwe Office kado kreeg en die zo dadelijk op mijn splinternieuwe MacBookPro 15″ kan installeren. Want hier schijnt eindelijk weer een Word in te zitten die wij Appelaars ook weer begrijpen en waarmee we niet langer worden gemarteld met rondvliegende regelbalkjes, maar alles weer net als vroeger in één superdikke regelbalk kunnen instellen. Het schijnt zelfs dat we hiermee ook kunnen wat de mensen met de Windhoosbakken óók met Word kunnen. Ssssst…. niet verder vertellen. Wij zijn in alles beter, maar hier nog ff niet. Hoop dat Big Steve daar nog ’s wat op vindt. Want dit is altijd nog een schandvlek op het Apple-blazoen.

Het was vandaag dus alweer een dag om nooit te vergeten. Ik was jarig, werd getracteerd op gebak, kreeg een splinternieuwe Office en vanavond vond ik op de deurmat óók nog de gratis USB-stick die ik bij T-Mobile heb uitgezocht van mijn gratis opgespaarde punten. Geweldig allemaal!

Maar het kon niet op, want daarna snel met mijn kinderen naar de premiere van de Nieuwe Harry Potter, want ook die was Nota Bene gepland op Mijn Verjaardag! Nu ga ik even fijn m’n nieuwe Office installeren. Heb nog even gedacht om iWork’08 erop te zetten om zodoende geen vreemde MS eend in de bijt te hebben, maar nee. Na elk geschreven documentje weer speciaal exporteren naar een MS documentje voordat je het kunt verzenden naar alle mensen die nog niet zo slim waren om een Mac te kopen, dat is het toch niet….

Een diepe zucht……het was weer een dag om nooit te vergeten…..!

Bijdrager
    PvdO

Dude. Serieus.

(Of is het een topic om gare dromen te vertellen? Dat is wel komisch denk ik…)

Bijdrager
    rrkramer

Goed verhaal, lekker …
    Anyway, gefeliciteerd!

Bijdrager
    MacAanZee

Ik was wat melig na de lawine van kritiek op de Bietels van gisteren en alle leuke dingen vandaag. Toch zag ik SERIEUS dat bij de installatie van Office wordt gevraagd of je accoord gaat met het ‘anoniem verzamelen van informatie over je persoonlijk gebruik van Office met als doel Office te verbeteren’

Ik heb daar dus NEE op geantwoord. Daar hebben ze niks mee te maken!

@rrkramer: bedankt voor je felicitatie!:)

Moderator
    Poezenbeest

Melig of niet, we gaan er gewoon een topic omheen bouwen… De vraag heb ik in de titel gezet en van Mac aan Zee weten we nu wat zijn dag is om nooit meer te vergeten.

Wat is jouw dag om nooit meer te vergeten?

Bijdrager
    Hostyle

Op de dag zelf besefte ik het niet, maar terugkijkend was het wel één van die dagen die ik niet snel zal vergeten…

10.00 uur ’s ochtends, 30 graden Celsius en geen wolk aan de hemel te bekennen. Ik was onderweg om mevrouw Hostie op te pikken, alle mappen met documentatie langs me op de voorstoel van de auto. Nadat ik mevrouw Hostie had opgepikt snel onderweg naar de eindbestemming… Daar aangekomen was onze contactpersoon nog even bezig met een andere klant. De 10 minuten wachten leken wel een half uur te duren, voor mevrouw Hostie zelfs nog langer.
    Uiteindelijk had onze contactpersoon tijd voor ons, de keurmeester was inmiddels ook gearriveerd. Tijd om te beginnen… maar eerst een lading papierwerk door worstellen. Balen! Nu dan? Nee, eerst moest ik nog een hoop uitleg aanhoren, die, hoe interressant ook, het ene oor in en het andere oor uitging. Komop nou!
    Als je nu met me mee willen lopen, dan gaan we het een en ander even bekijken” zei de contactpersoon. “Eindelijk!” dachten ik en mevrouw Hostie… Na veel uitleg, controle op alle kleine puntjes en nog meer uitleg, was het dan zover. De laatste handtekening. “Gefeliciteerd met jullie eerste huis!

Bijdrager
    michelvdb

Mijn geboortedag…

Bijdrager
    iwarring

19 mei 2004

Na drie jaar ziekenhuis in , ziekenhuis uit, hormoon- en iui behandelingen en een hoop stress kwam op deze dag het verlossende woord: we zijn in verwachting.
    Hoewel we de hoop hadden opgegeven kregen we als nog het geschenk waar we op hadden gehoopt.
    Uiteraard is de geboorte van onze prachtige dochter ook een mooie dag maar die negentiende mei is een dag om nooit te vergeten.

Bijdrager
    Taconew

08-10-10

De geboorte van mijn prachtige dochter Fleur! Welk gevoel ik op dat moment had? Bundel al je mooiste momenten bij elkaar, vermenigvuldig deze met 3, nog wat traantjes erbij en je weet hoe ik mij op dat moment voelde.

Moderator
    Poezenbeest

Ik weet hoe jij je voelde… Ik zat ooit ook naast een vrouw, die op een gegeven moment verkondigde dat het “een kutklus” was waar ze mee bezig was, welnu, het was ook inmiddels 24 uur na het breken van de vliezen, ze had al een nacht onder de warme douche doorgebracht en ze was al anderhalf uur flink aan het werk. Een half uur later, om 19.19 uur was het dan eindelijk zo ver, onze zoon was geboren.

Het gekke in dit hele verhaal is eigenlijk dat het mini-Poezenbeest inmiddels ruim zes jaar is en ik mij die dag (en de voorliggende nacht) werkelijk tot in het kleinste detail kan herinneren.

Bijdrager
    vogel

[email protected]!:lol:

30 november 2005, de dag dat ik een nieuw donorhoornvlies kreeg. Nu dus bijna vijf jaar geleden.
    De hele achtergrond staat hier Op zich was het best een klotedag, heel vermoeiend en pijnlijk allemaal, maar het heeft ervoor gezorgd dat ik ben blijven zien. Vandaag de dag gaat het nog steeds goed!

Bijdrager
    Lexis

Ik heb meerdere topdagen om nooit meer te vergeten. En gelukkig zijn het ook echt héle goeie dagen!

Moderator
    Poezenbeest

De bedoeling is dat je het deelt…

Bijdrager
    Lexis

Nou oke, ik zal er ééntje behandelen omdat ik er ook niet zo heel veel voor voel om m’n hele leven op t internet te zetten.

Op 28 november 2008 ontmoette ik een heel bijzonder meisje.

Geblokkeerd
    Anoniem

2 augustus 1996: Geboorte
    13 september 2008: Nederlands kampioen atletiek
    12 september 2009: Nederlands kampioen atletiek

Bijdrager
    1234

voor Afroman vandaag volgens mij, ik zie Yannick net voorbijzeilen op het Journaal bij the Woz..

Bijdrager
    Vinhelper

Dude, dat kan hij zelf toch ook opschrijven?:slant:

Heb je zelf geen dagen?

Ik heb ook dagen, alleen nu even geen tijd om een heel verhaal op te schrijven.

Bijdrager
    1234

nee, mijn leven is een oneindige aaneensluiting van deprimerende, jammere gebeurtenissen en ik moet dan ook putten uit andermans dagen van geluk… dude.

Bijdrager
    NTG

Je kan ook gewoon zeggen dat je nog te jong bent om te trouwen of een kind te krijgen. Zoals ik.:sarcastic:

Bijdrager
    hiddevdploeg

mijn dag om nooit te vergeten was Maandag 15 November 2010.
    Het concert van The Gorillaz, allemachtig wat was dat super, ik heb denk ik wel 10 – 20 kippenvel momentjes gehad daar.

Bijdrager
    Afroman
    timmyboy op 18 november 2010

nee, mijn leven is een oneindige aaneensluiting van deprimerende, jammere gebeurtenissen en ik moet dan ook putten uit andermans dagen van geluk… dude.

Je bent een held, wat een droge opmerking!

Ik heb geen idee, deze dag zal ik niet snel vergeten(Wozniak, Underworld), maar mijn eerste dates met mijn vriendinnetje, Massive Attack, prodigy, etc etc etc. Allemaal mooie dagen. Die fotografeer ik ook allemaal als mooie herinnering.:) (behalve mijn geslaagde rijexamen, foto’s maken en autorijden = zakken)

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.