11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

Alvast abonnement wisselen

Ik ben een kpn gebruiker.

Is er hier iemand op de hoogte van de recente abonnementen?
    Ik wil graag de iphone 8 kopen en liefst alvast vooraf een unlimited data abonnement Sim Only aanschaffen.
    Ik ben al jaren klant van KPN maar heb vrij slechte ervaring ket hun klanten support.

Ik lees her en der over de unlimited abo’s van t mobile en Tele2.
    Wie weet een goede site waar ik makkelijk kan vergelijken.

Ik wil in nederland echt unlimited data of anders 20GB per maand. In het buitenland zou 10 GB per maand genoeg moeten zijn.

Hoor graag.

Bijdrager
    Hyrax

Ik denk dat je beter naar KPN zelf kunt stappen met deze vraag, dan kunnen zij je een gepaste aanbieding doen.

Ik heb T-Mobile Go Unlimited – Onbeperkt internet, bellen en SMS, 60 dagen onbeperkt internet in Europa en daarna 10GB/maand in Europa. Ik betaal €30 per maand.

Bijdrager
    appleimacg5

Dank je

Is unlimited ook echt unlimited of wordt de datasnelheid op een gegeven moment gedowngrade.

Ik kom net terug uit NY. Daar had tmobile een actie waar je twee note 8’s kreeg voor de prijs van 1 bij hun duurste abo’s unlimited.

Bijdrager
    KarelWillem

…Ik ben al jaren klant van KPN maar heb vrij slechte ervaring ket hun klanten support….

Ik kan niet anders zeggen dan dat die support één van de meest vriendelijke en behulpzaamste in haar soort is.

Maar heeft KPN überhaupt wel onbeperkt?

Ik wil in Nederland echt unlimited data of anders 20GB per maand.

Dat is nogal een verschil; unlimited òf 20 GB?

Anyway… die term ‘unlimited’ en ‘onbeperkt’ wordt nu te pas en te onpas gebruikt. Maar in de praktijk zijn ze ALLEMAAL beperkt.

Apart ook dat 50 GB bij KPN (veel) meer kost dan 2x 25 GB.

Bijdrager
    Hyrax

Unlimited is écht Unlimited, maar er is wel een regel dat je 5GB per dag krijgt – als deze op is dan moet je een sms sturen en dan krijg je kosteloos weer 1GB, tot die op is en dan moet je dat trucje weer herhalen. Dit is volgens mij om misbruik tegen te gaan

Bijdrager
    Niels
    KarelWillem op 07 september 2017

Dat komt dat de 25Gb bundel alleen voor Europa geld en de 50Gb voor Europa+VS

Btw, als je toch voor een sim-only gaat, is het misschien ook handig om te kijken welke thuisprovider voor ADSL, tv, etc. hebt. Bij KPN krijg je bijvoorbeeld dubbele mb’s als je ook thuis klant bent. Ziggo en Vodafone hebben een soortgelijke aanbieding.

T-mobile Unlimited is ook echt ‘unlimited’, maar je hebt wel een daglimiet en fair use policy. Als je die overschrijdt dan moet je per Gb een sms sturen om je bundel gratis uit te breiden.

Bijdrager
    EV90
    NielsDam op 07 september 2017
    KarelWillem op 07 september 2017

Dat komt dat de 25Gb bundel alleen voor Europa geld en de 50Gb voor Europa+VS

Btw, als je toch voor een sim-only gaat, is het misschien ook handig om te kijken welke thuisprovider voor ADSL, tv, etc. hebt. Bij KPN krijg je bijvoorbeeld dubbele mb’s als je ook thuis klant bent. Ziggo en Vodafone hebben een soortgelijke aanbieding.

T-mobile Unlimited is ook echt ‘unlimited’, maar je hebt wel een daglimiet en fair use policy. Als je die overschrijdt dan moet je per Gb een sms sturen om je bundel gratis uit te breiden.

Beetje tegenstrijdig vind je niet? Misschien moet je de betekenis van “Unlimited” even opzoeken. Dat betekend zonder grenzen, en een daglimiet is toch echt een grens, ook al is deze te resetten.

Bijdrager
    MacAanZee

Ervaring van mij en vele anderen met KPN is dat hun service verschrikkelijk is. Dat KPN nog bestaat is iets waarover ik me heel erg verbaas. Ook in de professionele wereld (bedrijven) lopen klanten gillend weg, door een volledig gebrek aan klantvriendelijkheid en service. Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Het netwerk van KPN is tegenwoordig ook vaak minder dan dat van T-Mobile. En welke aanbieding je ook aan ze zou vragen, je bent altijd duurder uit. Tele2 is vaak voordelig, maar heeft soms wat minder mogelijkheden. Zelf heb ik met T-Mobile de beste ervaringen. Ze hebben vaak goede en voordelige aanbiedingen en met de klantenservice heb ik – ook bij lastige situaties nog nooit een probleem gehad.

NB: vaak ben je nog voordeliger uit als je je abonnement – bij bijvoorbeeld T-Mobile – afsluit via Mobiel.nl. Die geven voordelige aanbiedingen bij alle providers en vaak scheelt dat behoorlijk. Soms wel 100 tot 200 euro op een abonnement van 2 jaar. (Als je alle kosten, telefoon + abonnementsgeld voor de abonnementsperiode bij elkaar optelt). T-Mobile was de eerste die met onbeperkte data begon én ze hebben ook de extra dat je muziekstreaming onbeperkt is en niet van je totale data af gaat. Volgens velen kan dat niet, mag dat niet, maar ze doen het en je hebt er voordeel van!

Bijdrager
    SvS

Altijd goed om rond te kijken.

Hier KPN, maar heb nooit klantenservice nodig, dekking is hier in de plattelandsprovincie erg goed. Mijn vorige provider was HollandsNieuwe en hun dekking was hier hondsberoerd, dus daarom durf ik nu even niet te switchen, tenzij ik er veel op vooruit ga qua kosten. Keer op keer ben ik met 2x SIM (inclusief MB’s delen) voordeligst uit dan als ik 2 losse SIM’s neem bij concurrent. Lastig.

Maar dekkingsgebied van KPN is dus verder prima. Hier wel een tevreden gebruiker.

Bijdrager
    computer space

Tele 2 is inderdaad tot 5GB/dag zonder SMS gedoe, en ik kom daar eigenlijk nooit aan. Dat is dus 150GB/maand, maar meer mag. Wel hebben ze voor Europa dacht ik limiet van 6GB/maand
    Contract is maandelijks opzegbaar, en ook nog eens incl onbeperkt bellen/sms.

Ik haal 50down/20up met Tele2. Sneller dan mijn basisglasje van 20/20. Tip, regel alles gewoon in hun winkels. Daar is de service goed.

Bijdrager
    TheKid

Ha appleimacg5,

Mijn ervaring met KPN is dat wanneer het werkt alles OK is, echter om je abonnement aangevraagd te krijgen (vooral zakelijk) is een drama. De dekking en snelheid is wel goed, en het beste wat mij betreft.

Bij een unlimited data abonnement wil je zowiezo 4G, de providers die je dan overhoud zijn: Tele2, Youfone, TMobile, Vodafone, KPN en Robin Mobile. De prijsrange loopt van 15 euro per maand tot 42,50 euro. Wanneer je tuis al een KPN, Telfort of Ziggo abonnement hebt of iemand kent met T-Mobile dan krijg je combinatiekorting, die tikt best wel flink aan, zie bijv de voordelen bij een iPhone 7 met abonnement die straks ook gelden voor de iPhone 8. Bekijk deze site voor het complete overzicht met Sim Only abonnementen met onbeperkt internet en 4G.

Helpt dit je?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.