10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Swift

Alu toetsenbord kapot? Verbruikt te veel stroom

Hoi, gister wilde ik mn alu toetsenbord in mn MacBook Pro prikken en toen kreeg ik ineens deze leuke melding:

[URL=http://img390.imageshack.us/my.php?image=afbeelding1aj3.png][/URL][URL=http://g.imageshack.us/thpix.php][/URL]

Hij heeft het altijd gewoon gedaan.
    De 2 usb poorten in het toestenbord zelf zijn leeg. ik heb al geprobeerd om alle kabels uit de MBP te halen en dan alleen het toetsenbord erop te zetten maar dat lukt ook niet. andere apparaten werken wel gewoon.

Is mn toetsenbord kapot of is er een oplossing voor?

BDankt

Bijdrager
    RobinH

Hallo,

Heb je hem ook al aan een andere USB poort gehangen? (neem aan van wel, maar je weet maar nooit….):wink:

Bijdrager
    Swift
    ”robiinhorst”

Hallo,

Heb je hem ook al aan een andere USB poort gehangen? (neem aan van wel, maar je weet maar nooit….):wink:

Ja, heb ze allemaal gehad.

Bijdrager
    RobinH

Dan weet ik het ook niet….
    Misschien iemand anders…:wink:

Bijdrager
    Ludo

batterij te oud?

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”Ludo”

batterij te oud?

Accu van de laptop bedoel je. Zou ’t niet aan mogen liggen. Probeer hem eens in de rechter USB poort te steken. Deze is volgens Apple sterker.

Bijdrager
    Swift
    ”Martijn
    ”Ludo”

batterij te oud?

Accu van de laptop bedoel je. Zou ’t niet aan mogen liggen. Probeer hem eens in de rechter USB poort te steken. Deze is volgens Apple sterker.

Batterij zal het niet zijn en hij staat op netstroom dus dan kan het ook niet.
    Ik heb alle usb poorten al gehad en niks werkt, en vroeger heeft hij het ook altijd op de linker gedaan.

Edit* Ik heb net apple gebeld, die kennen het probleem niet, dus ik ga zo ff langs de apple store, daar moeten ze het probleem kunnen vinden.

Bijdrager
    RobinH

Dat hoop ik voor je, Succes!:wink:

Bijdrager
    Toinef

Heb je je keyboard ook al op een andere computer aan gesloten gehad?
    Dan kan je kijken of het echt aan je keyboard ligt

Bijdrager
    Swift

Hij gaf hetzelfde probleem op elke computer. Ze hebben hem nu ingenomen voor reparatie maar waarschijnlijk krijg ik een nieuwe. Allemaal garantie:)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.