3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    GwnLee

Altijd 3G op de iPhone 5

Een paar dagen terug een melding binnen gekregen op m’n iPhone 5.
    Het bleek om een carrier update te gaan van de provider, in mijn geval T-Mobile.
    Er staat nu 4G ipv 3G bij mobiel netwerk, wat logisch is omdat je over een kleine 3 weken eindelijk gebruik kan maken van 4G.

Het probleem nu is dat ik zowel de ”4G” knop als de Dataroaming knop heb uitgezet, maar de iPhone op 3G blijft hangen.
    Hierdoor moet ik 2x per dag opladen (!!).

Weet iemand hoe ik dit probleempje kan oplossen ?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    GastonM

Het probleem valt helaas niet op te lossen, omdat je 3G na de carrierupdate niet meer kunt uitzetten, enkel 4G. Ook ik heb hier last van (hoewel ik 3G nooit uitzet) en het is Apple die dit met een toekomstige software-update moet gaan oplossen…

Overigens is het wel niet normaal dat je iPhone 2x per dag moet opladen, ook op 3G/4G. Ik heb na één dag intensief gebruik van mijn iPhone 5 op 3G én 4G ’s avonds meestal nog 20 tot zelfs 40% over van mijn batterij. Eerder ging mijn batterij ook minder lang mee, maar dankzij dit artikel op iCulture is mijn batterijleven er flink op voorruit gegaan!

Misschien helpt ook deze tip. Succes!

Bijdrager
    GwnLee

Bedankt voor de tips, maar ik denk dat ik toch langs Apple of T-Mobile ga.
    Ik ben er aan gewend dat de iPhone minstens 20 uur meegaat bij normaal gebruik en nu is dat niet het geval.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.