4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    bhv

alternatieven voor acrobat?

Er zijn een hoop PDF bewerkingsprogramma’s, maar het enige waar ik Acrobat voor gebruik is het nalopen van de resolutie > 250 dpi, en of alles cmyk is, er geen rgb-plaatje in is blijven staan (in het geval van full colour) in preflight mode. O ja; en kleurscheidingen in het geval van steunkleuren (output preview). Zijn er alternatieven voor Acrobat die hierin kunnen voorzien? Ik zie dat in de reviews niet terug.
    Geschikt voor OSX 10.11.

Bijdrager
    HaWollie

Bijdrager
    bhv

Je vraagteken verraadt dat je hier ook geen ervaring mee hebt. Er zijn op de markt: PDF Studio, PDF Creator, PDF Pro 10, PDF Buddy, PDFDoc, Docscorp, PDF995, en dit is maar een greep. Iemand die de beste, meest betrouwbare en meest geschikte voor mijn wensen weet?

Bijdrager
    HaWollie

Ik heb ruim 20 jaar als Technisch DTP-er gewerkt in de grafische industrie; geen ervaring…

Enfin, gezien je beperkte werkzaamheden met Adobe Acrobat is PDF Checkpoint een alternatief dat voldoet aan de meeste van jouw wensen. Ik kan echter niet voor jou bepalen of het het meest ideale alternatief is, vandaar het vraagteken. Het punt is dat al door jouw genoemde alternatieven voor Adobe Acrobat slechts gedeeltelijk of zelfs helemaal niet aan jouw wenslijst (print production tools) voldoen. PDF Checkpoint is dat op één punt na (output preview) wel, en dat slechts voor eenmalige bedrag van euro 40,-!

Succes!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.