7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Joostje

alternatieve vouwlijnen in folder

Wij hebben een klein bedrijf.
    Hiervoor laten we regelmatig folders e.d. drukken – drieluik. Daarvoor maken we gebruik van (tegenwoordig) goedkope aanbieders zoals Drukzo. Prima kwaliteit voor het doel.
    Nu waren we een paar jaar geleden op vakantie en vond ik een drieluik-folder met andere vouwlijnen, waardoor je een heel leuk effect kreeg met een overstekende rand. Hierop kunnen bijv. kleine fotootjes staan.

ik zoek dus nu een methode om dit te laten doen.

Weet iemand een prijsgunstige drukker a la Drukzo die dit kan?

Ter info: ik heb bij Drukzo een prijsopgaaf gevraagd, maar daar schrok ik nogal van.

Bijdrager
    leavestone

Gewoon zelf vouwen is het goedkoopst avondje huisfleit aan de keukentafel.

Bijdrager
    Joostje

250 grams papier laat zich niet eenvoudig vouwen, naast dat het niet mooi wordt.
    En 5000 folders vind ik niet iets voor ‘een avondje huisvlijt’, naast dat een bedrijf runnen al werk genoeg is.
    Nee, ik zoek een betaalbare optie.

Bijdrager
    Pim

Ik zou een reguliere drukker op zoeken die kan rillen en stansen, kost iets meer maar dan heb je ook wat, Internet drukkers is goed voor standaard werk en goedkoop, maar zodra je wat speciaals wilt moet je daar niet zijn, maar de prijs is er ook na.

Bijdrager
    macmaus

Inderdaad, voor standaard drukwerk zijn internetdrukkers prima, goede drukker in de buurt voor alles buiten standaard achter de hand.
    Alternatief kan zijn dat je een standaard vouwwijze neemt en er later een stuk afsnijdt om toch dat overstekende effect te krijgen.

Bijdrager
    Macteach

huisfleit

vlijt

Bijdrager
    Rik de Belg

Ik zou ook een drukker in je buurt raadplegen, en eventueel prijs vragen bij enkele verschillende drukkers.
    Als je afwijkend wil plooien dan ben je bij die internetdrukkers niet aan het goede adres.
    Het prijsverschil ligt ook niet zo extreem hoog als iedereen wel denkt tussen een gewone drukker en een internetdrukker.
    En bij een gewone drukker krijg je nog goede raad ook (en misschien een kop koffie).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.