2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

Alternatief voor TitleLAB?

Hallo allemaal,

Nu ik een nieuwe MacBook Pro heb kom ik steeds weer van die ‘ow ja, vergeten…’ momenten tegen. Helemaal niet erg, maar in het geval van het syncen van ondertitels gebruikte ik altijd TitleLAB. Voor dit programma is zelfs Rosetta nog nodig. Dus ik ben op zoek naar een alternatief dat mij bestaande subtitle bestanden (.srt bijvoorbeeld) laat syncen met een bepaalde video, zodat het weer lekker synchroon loopt. Ik doe dit vooral met oude series die niet meer op tv zijn.

Ik kwam het mooie simpele Subfix tegen (google, macupdate), maar er zit geen video optie in zodat ik ze tot op die milliseconden kan timen. Via Subs Factory krijg ik wel video en de tekst te zien, maar krijg ze niet gesynced. Voor het inkloppen van de subs heb Submerge wanneer dat nodig is, maar ik moet sommigen dus eerst even goed zien te syncen.

Kan iemand me verder helpen aan een waardig vervanger voor TitleLAB of toch maar even Rosetta installeren?

Bijdrager
    nookie

Gewoon Rosetta installeren. Ben je van alles af en kan je desnoods ook andere software installeren die vallen onder het mom ”ow ja, vergeten”.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.