5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    RobbyH

Alternatief voor Stanza app onder iOS5?

Hi all,

Stanza werkt blijkbaar niet meer met iOS5. Ik zoek nu een alternatieve app die de volgende functionaliteit moet hebben:

* mogelijkheid tot het downloaden van mijn e-books in mijn Calibre bibliotheek via internet / wifi.
    * Zowel het kunnen lezen van strips, pdf, en epub formaten.
    * Mogelijkheid tot het hebben van bladwijzers, lezen samenvatting achterkant, bijhouden van vooruitgang lezen in boek, aanpassen font (epub), gemakkelijk hanteerbare leesgrootte pdfs (zodat je niet continu van links naar rechts moet swipen).
    * overzichtelijke bibliotheek van binnengehaalde boeken.
    * uiteraard iOS5 compatiobel

iBooks biedt geen Calibre ondersteuning en het is een miserie om steeds boeken uit Calibre handmatig te gaan zoeken via de PC ze in Itunes droppen etc.
    En het stripformaat leest iBooks ook al niet.

Alvast bedankt voor de tips

Bijdrager
    RobbyH

Ondertussen is Stanza weer compatibel met iOS5. Werkt dus naar behoren.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Hallo

iBooks krijg ik niet geïnstalleerd op de iPad 1:( en stanza werkt zo te zien helemaal niet meer, of ik doe zelf wat fout. Ik wil gewoon boeken naar de iPad slepen.

Wie weet er een reader die wel werkt op de iPad en ook zo dat ik eenvoudig de boeken er heen kan slepen.

Bijdrager
    jakob558

Lees het tweede bericht van RobbyH even.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Hallo Jakob,

Ja dat heb ik gelezen, maar hij blijft na ettelijke pogingen steeds hangen bij het installeren.

Update: Nu vroeg de iPad of ik een oudere versie van iBooks wou installeren, en dus is het opgelost:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.