5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    arnodocus

Alternatief voor proshow gold, Picture to exe en/of Wings

In mijn windows tijdperk gebruikte ik altijd Proshow gold, Picture tot Exe en/of Wings Platium om van mijn digitale foto’s een mooie presentatie te maken met geluid en overvloeiers. Ik heb nu een mac mini dual core 1.8 dus de programma’s kan ik niet meer gebruiken. Helaas kennen deze programma’s geen Mac versie. Iemand enige suggesties voor een goed alternatief. Ik moet natuurlijk de gemaakte presentaties straks ook weer op een windows computer kunnen draaien.
    Bij voorbaat dank

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Keynote misschien? Hiermee kun je net uitziende presentaties maken en deze opslaan als bijvoorbeeld QuickTime-filmpjes, zodat je ze af kunt spelen op elke computer met een QuickTime Player erop.

Bijdrager
    Zakske

In iPhoto klik je onderaan op diavoorstelling en klaar… alles wat je opnoemde zit erin.

Bijdrager
    arnodocus

Bedankt voor het meedenken. Helaas deze programma’s ken ik, maar die halen het niet bij proshow. Ik kan daar de tijd dat de dia blijft staan bepalen. Heb honderden overgangen, Kan de muziek per dia of over verschillende dia’s laten lopen waarbij ik de geluidsterkte kan regelen en de muziekovergangen.

Bijdrager
    Zakske

Slideshow Magic… ken het programma niet, maar kijk er eens naar.

-> http://www.koingosw.com/products/slideshowmagic.php

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.