4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Koi

Alternatief voor programma p2m.

Hallo allemaal,

Op mijn windows computer download ik wel eens met het programma p2m.
    Kent hier iemand een alternatief voor op de Apple? Of is het mogelijk een p2p programma te gebruiken? Via de zoekoptie kom ik niet verder. Bij voorbaat dank.

Groetjes Ad.

Bijdrager
    de mossel

azureus misschien?
    limewire
    bit on wheels enz enz

Moderator
    Night
    ”René

azureus misschien?
    limewire
    bit on wheels enz enz

add: AcquiLite

Bijdrager
    Koi

Bij p2m moet als eerste aangegeven worden waar de rar-bestanden staan, meestal Yahoo, Walla of G-mail. Er wordt ingelogd met een gebruikersnaam en wachtwoord welke door de uploader worden gegeven. Hierna worden beschikbare files aangevinkt, deze worden gedownload en door het p2m programma “gemerged” waarna ze een winrar-bestand vormen, en als zodanig uitgepakt kunnen worden.
    Is dit mogelijk om voor elkaar te krijgen met peer to peer programma’s?
    Ik download nogal wat via Bedrockplace, hierop staan uploads dmv p2m, rapidshare, en megaupload. Via de laatste twee is downloaden van de rar-bestanden op de Mac een fluitje van een cent. P2m is echter een zuiver windows-programma, en tot nu toe kan ik geen alternatief vinden. Ook op Bedrock krijg ik geen afdoende antwoord, kan echter niet voorstellen dat ik de enige Mac-gebruiker ben die op Bedrock zit, of de enige die via p2m wil downloaden. Vandaar mijn vraag hier.

Groetjes Ad.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.