15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Danim

Alternatief voor Mobileme

Op dit moment heb ik meerdere RW sites op mobileme staan (ongeveer 8 gig). Het begint erop te lijken dat op iCloud er geen sites gepubliceerd kunnen worden. Wie heeft ervaring met een goede en betaalbare hosting alternatief voor RW sites waar ik rond de 10 gig aan ruimte heb?

Dani

Bijdrager
    IBram15

Edit: verkeerd gelezen sorry.

Bijdrager
    KarelWillem

Moest toch even nadenken wat een RW site was.:lol:

Het webhosting-verhaal is al in 327 andere topics tot aan vervelens toe behandeld.

Dus ik noem even iets buiten de reguliere webhosters om: Dropbox?

Bijdrager
    levidhuyvetter

Bijdrager
    KarelWillem

Dan moet je wel een hele serieuze Internetverbinding hebben, om de boel met meerdere site lekker bereikbaar te houden voor je bezoekers.

Al met al ben je denk ik duurder uit dan dan met een Dropbox-accountje van 99 dollar per jaar.

Bijdrager
    macpro

@KW: wat is RW? Thanx. MP.:wink:

Bijdrager
    Koetjesreep

rapidweaver

Lid
    lEl

kijk eens naar ovh

@KarelWillem; dropbox is geen hosting. Alles wat je in je public folder zet verliest zijn public link na een tijdje

Bijdrager
    BJVR

Jongens, 8GB aan meerdere sites?

Wat heb je dan online staan een normale site komt niet boven de 50MB uit.
    Volgens mij heb je 8GB in totaal verbruikt van je 20GB geheugen bij Mobile Me en daar zit ook de opslag van je Mail, foto’s en dat soort zaken in.

Dan zouden je sites bij elkaar groter zijn dat die van Apple.com

Bijdrager
    Sascha

Ik gebruik (voorlopig) ook Dropbox voor de hosting van mijn websites.

Als je een account bij Dropbox aanmaakt doormiddel van deze link, krijg je er ineens een halve GB aan gratis opslag bij!

Bijdrager
    Danim

Hallo Sascha, ik neem aan dat de site dan geexporteerd moet worden naar de dropshot map of moet ik toch iets met publiceren doen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Dropbox is traaaaaaaaaaaaaaag.
    Ik heb nu een host voor 12 dolla per jaar, das kei goedkoop.

Bijdrager
    Sascha

Danim, je maakt een map in de public-map aan van Dropbox met als naam bijvoorbeeld deze van je website. In iWeb stel je in dat je naar de map exporteerd. De public link van de index-file uit die map is eigenlijk de url van je website. Ik heb deze url ingevoerd bij dot.tk en zodoende http://macminimediacenter.tk en http://djsascha.tk gecreĆ«erd. Goedkoper kan het niet (en amatueristischer ook niet waarschijnlijk). En zoals Usain al aangaf kan het wel wat trager zijn…

Bijdrager
    Little Idiot

Bij je provider heb je ook webruimte; daar neerzetten?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.