7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

Alternatief voor MobileMe Gallery

Ik gebruik de Gallery nog al eens om foto-sessies te laten zien.
    Werkt naar mijn smaak goed vanuit iPhoto.
    Nu stopt Mobileme per 12 juli as en er komt kennelijk geen alternatief voor gallery.

Ik zag in een eerder bericht op OMT iets over SmugMug (wat een naam!).
    Even gekeken en lijkt wel wat (beveiliging lijkt goed geregeld). Is dat wat?
    Zijn er meer alternatieven?

Bijdrager
    corbulo2274

Dropbox is wellicht een optie?

Bijdrager
    KarelWillem

Dropbox is in ieder geval érg handig in gebruik.
    Zet een map foto’s op je harddisk in de map Photos en klaar ben je.

Het heeft een wat simpel uiterlijk, maar doet verder precies wat het moet doen; je foto’s laten zien.

Bijdrager
    gipsman

Zenfolio is nog een (zeer professioneel) ogend alternatief.
    Komt bij upload naar Dropbox ook de info mee die in MM Gallery bij de foto’s zit en kun je de weblinks naar de foto-albums aan familie,vrienden of klanten doorgeven?
    De handigheid van MMe was toch wel dat je naar believen albums zichtbaar/onzichbaar kon maken
    binnen 1 gallery.

Bijdrager
    KarelWillem
    johannes op 09 februari 2012

A: Komt bij upload naar Dropbox ook de info mee die in MM Gallery bij de foto’s zit?

B: En kun je de weblinks naar de foto-albums aan familie, vrienden of klanten doorgeven?

C: De handigheid van MMe was toch wel dat je naar believe albums zichtbaar/onzichbaar kon makenA: Ik heb geen idee. Ik geloof dat de naam van de foto het enige is, wat er wordt getoond.

B: Ja.

C: Dat kan op Dropbox ook.

Bijdrager
    Shmoo

Deze wordt internationaal veel genoemd als alternatief.
    Zangzing

Bijdrager
    KarelWillem

ZangZing was heel mooi.

Maar dat was van korte duur.

On July 2nd, ZangZing will no longer accept new users to join or new photos to be uploaded.
    On August 31st, we will be shutting down ZangZing and permanently deleting all photos, contact information, and account information.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.