7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    kontheur

Alternatief voor .mac (upload website vanaf iWeb)

Hallo,

Ik heb even gezocht maar niet gevonden. (het zat ooit in OMT)
    Ik ga een mini site maken voor mijn portfolio. Enkel beetje tekst en foto’s.

Je kunt ze naar .Mac uploaden maar er schijnt een alternatief te zijn.

Weet iemand hier het fijne van?

Groeten Frank

Bijdrager
    lowfi

publish to folder in iweb en dan zelf uploaden naar een andere site?

Bijdrager
    boerke

http://www.spymac.com/register.php

gratis met advertenties, 25 dollar zonder.

Of hele goedkope hosting nemen.
    bv http://www.space1.nl, verwacht er echter niet te veel van (qua support)
    Maar als het werkt ben je voor een tientje per jaar klaar ( alleen eerste jaar niet, dan iets van 35 euro ) inc domein.

Bijdrager
    Macs

Inderaad, gewoon in een map publiceren. De inhoud daarvan gewoon uploaden op een gratis host! De diavoorstellingen lopen wel niet zo mooi.

Bijdrager
    CMD-Z

En zijn er naast spymac nog wat andere gratis hosts die jullie kennen?

Bijdrager
    CMD-Z

En hoe upload je je site dan naar spymac?

Bijdrager
    boerke

Vroeger stikte het van de gratis host’s, (domeintje erbij… no problem)… tegenwoordig is het wat minder…. Hé de pyama’s van de kids moeten toch ergens van betaald worden!

Qua SPYMAC gewoon ff zoeken aldaar, je kan je online disk gewoon mounten op de desktop (als LDAP device), en daarin kan je je bestandjes slepen/kopieren…(in de html map)

Ik ben helaas zo’n gek die bataald heeft hiervoor, en dus allerlei software krijgt, Mijn spymac disk staat altijd op mijn desktop, en alles wat ik zou willen publiceren, of backuppen wordt vanzelf ieder uur gebackupped/gepubliceerd.

Hierbij moet ik wel vermelden dat spymac niet helemaal een echt betrouwbare firma is…. op het moment dat ze weer eens gaan upgraden gooien ze rustig de hele boel voor een weekje dicht.
    (dat zou geen probleem zijn, als het hiervoor gecommuniceerd werd met de gebruikers, maar niet dus)
    aan de andere kant bieden ze wel alle functionaliteit van .mac (en meer) voor een kwart van de prijs,
    en wat ik soms lees over .mac is dat deze dienst ook wel af en toe onaangekondigd onbereikbaar is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.