6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iJack

Alternatief voor eenvoudige versie CRM

In een ander draadje op dit forum heb ik gevraagd naar een online CRM systeem en inmiddels heb ik er velen gevonden. Het nadeel van al deze systemen is, is dat ze of te duur zijn en in ieder geval allemaal veel te uitgebreid zijn wat mij betreft. Het pakket Bento is eigenlijk perfect voor ons, het enige nadeel van dit pakket is, is dat het geen multi user systeem is.

Wat ik zoek kan toch niet zo moeilijk zijn, een simpele database met adres gegevens en een tekstvak waar we de contactmomenten in kunnen zetten. (zie voorbeeld) Als we dit ook nog eens multi user kunnen krijgen dan ben ik klaar. Meer heb ik niet nodig om mijn klantenbestand up-to-date te houden en te zien wanneer er contact is geweest en wat er besproken is.

We hebben het ook geprobeerd met een online kantoor maar ook dat werkte niet lekker…

Wie heeft er een idee?

Alvast dank voor het meedenken…

Groet, Jaap.

Bijdrager
    buxx

Je moet eens kijken naar SugarCRM, is een commercieel OpenSource pakket. Je betaald als je ondersteuning wilt, de OS versie is gratis.
    Is webbased en uitgebreid.

Bijdrager
    Rolf

kreeg van de week dit emailtje:

zoals u wellicht heeft vernomen is Crm4Mac gestopt met de ontwikkeling van
    haar pakket. Voor uw continuïteit heeft Crm4Mac ons verzocht om u een
    oplossing te bieden middels ons Agenda, Relatie en Projectbeheer systeem,
    genaamd: ecOrganizer.

Ik heb op de website ecOrganizer.nl gekeken, maar daar vindt je dus inderdaad helemaal niks. ‘Bellen/Mailen voor info’.

succes

Bijdrager
    EL Mystica

http://www.37signals.com/ heeft wel wat voor jou.

En hoe duur je het vindt, hangt af van hoe belangrijk CRM is in je bedrijf …;)

Bijdrager
    iJack

Dank voor jullie reacties!

Ik heb er een gevonden die perfect werkt, BrowserCRM (http://www.browsercrm.com/) Ik heb het inmiddels geïnstalleerd en aangepast. Het is gratis tot 2 gebruikers en dat is voor ons momenteel voldoende. Het is zelf te integreren in onze website maar zover ben ik nog niet.

BrowserCRM is een echte aanrader voor een web based CRM systeem!

Groet, Jaap.

Bijdrager
    Zaphod_B

Sja, dat browserCRM is dus gewoon SugarCRM maar dan met hosting… Dat kan goedkoper ;).

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.